Perspėja apie pavojingą „Squid Game“ iššūkį: gali sukelti stiprius nudegimus

„TikTok’e“ paplitęs „Squid Game“ iššūkis į ligoninę paguldė net tris stiprius nudegimus patyrusius vaikus, kurie nusprendė pasigaminti „dalgona“ – Pietų Korėjoje populiarų saldainį, rodytą ir seriale. Tėvai perspėjami apie iššūkio pavojus papasakoti savo vaikams.
Lee Jung-jae
Lee Jung-jae / Vida Press nuotr.

Kaip rašo Insider.com, klasikinis Pietų Korėjoje populiarus užkandis gaminamas ištirpdžius cukrų ir sumaišius jį su soda. Tada mišinys perkeliamas ant plokščio paviršiaus ir ant jo įspaudžiama figūra. „Netflix“ seriale dalyviai, jei nori likti žaidime, turi naudodamiesi adata išpjauti įspaustą figūrą.

Viena ligoninė Sidnėjuje pranešė apie tris į priimamąjį atvežtus vaikus, patyrius stiprius nudegimus, o kai kuriems jų net buvo pažeisti nervai, kai šie ant kepimo popieriaus bandė išpilti karštą ištirpusio cukraus ir sodos mišinį.

„Cukrus tirpsta temperatūroje, aukštesnėje nei reikalinga vandeniui užvirinti, tad šis mišinys yra karštesnis ir lipnesnis“, – pasakojo dr. Erikas La Hei, vadovaujantis ligoninės nudegimų skyriui. Jis pridūrė, kad kuo ilgiau prie odos prilipęs išbūna karštas mišinys, tuo stipresnius nudegimus sukelia.

Tačiau galimi sužeidimai neatgrasė soc. tinklų vartotojų nuo iššūkio, kuriame sudalyvauti, rodos, labai paprasta. Pasigaminti tokį užkandį nėra sunku, o ir „TikTok’e“ vaizdo įrašų, kaip tai padaryti – apstu. Beje, pastarieji renka milijonines peržiūras.

Vieną jų galite pamatyti čia (atkartoti iššūkio jokiu būdu neskatiname):

Vienas paauglys Australijoje, taip pat nusprendęs sudalyvauti šiame iššūkyje, cukrų tirpdyti sugalvojo mikrobangų krosnelėje, ko daryti nepataria net konditeriai. Indas sprogo paauglio rankoje ir karštas jo turinys pasklido ant rankos bei kojos. Nudegimai buvo tokie stiprūs, kad jam gali tekti persodinti odą, o žaizdų gijimas gali užtrukti net iki metų.

Distopinis trileris „Squid Game“ sensacija tapo vos tik atsidūrė tarp kitų „Netflix“ siūlomų projektų ir uždirbo įspūdingus 900 mln. dolerių, nors sukurti jį kainavo vos 21 mln. dolerių.

Kaip rašo Insider.com, apie nudegimai pasibaigusį iššūkį „Netflix“ buvo pasiteirauta, tačiau atsakymo kompanija dar nepateikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis