Piktinamasi juodais kvadratais protestuojančius JAV palaikančiomis žvaigždėmis: „Tai pati blogiausia idėja“

Palaikydamos JAV vykstantį „Black Lives Matter“ judėjimą ir pagerbdamos George’o Floydo mirtį, užsienio žvaigždės birželio 2 d. vieningai sutarė padaryti pertrauką socialiniuose tinkluose. Tikriausiai naršydami instagrame pastebėjote, kad daugelis jūsų sekamų įžymybių tą dieną pasidalijo juodu paveikslėliu su grotažyme #blackouttuesday. Prie šio judėjimo prisidėjo ir Rihanna, Britney Spears, Kylie Jenner, reperis Drake’as. Tiesa, toks itin plačiai išplitęs gestas teigiamos reakcijos iš kitų garsenybių ir pačių protestuotojų nesulaukė.
Emily Ratajkowski, Lil Nas X
Emily Ratajkowski, Lil Nas X / Vida Press ir „Instagram“ nuotr.

Kaip rašo Time.com, „Blackout Tuesday“ arba „Black Out Tuesday“ pavadintas judėjimas – „The Show Must Be Paused“ kampanijos, pradėtos muzikos industrijos vadovių Jamilos Thomas ir Briannos Agyemang, produktas. Juo siekiama paskatinti užsienio pramogų industrijos narius „padaryti pertrauką sąžiningai reflektyviam ir produktyviam pokalbiui“, rašoma kampanijos tinklalapyje, taip pagerbiant ne tik protestuojančius, bet ir policininko nužudytą George’ą Floydą bei kitus nuo pareigūnų smurto nukentėjusius asmenis.

Deja, ši kampanija sulaukė neigiamo atgarsio. Simboliškai išreikšdamos palaikymą, žvaigždės, o vėliau ir jų pėdomis pasekę internautai, užtvindė instagramą ir kitas socialinių tinklų platformas juodais kvadratais su grotažymėmis #blackouttuesday, taip pat #blacklivesmatter, #blm ir panašiomis. Jų populiarumas netruko užgožti tikrosios šių grotažymių reikšmės – rinkti ir dalytis informacija apie protestus, policijos veiksmus ir kitus aktualius dalykus.

„Liaukitės dalytis juodais kvadratais su #blacklivesmatter grotažyme instagrame. Taip tyčia ir netyčia slepiama kritinė informacija, – tviteryje rašė internautas Anthony. – Pasakykite, kaip tai padeda afroamerikiečiams? Niekaip ir, tiesą sakant, situaciją tik pablogina. Liepkite savo draugams ir šeimai liautis.“

Jam pritarė ir modelis Emily Ratajkowski. Moteriai tokia paramos protestuojantiems išraiška pasirodė kaip „blogiausias būdas dorybėms parodyti“.

Tviteryje Emily Ratajkowski pasidalijo vaizdo įrašu, kaip ji naršo nuo kvadratų pajuodavusiame instagrame.

„Štai ką jūs vadinate prisidėjimu prie judėjimo ir afroamerikiečių balsų?!“ – rašė modelis.

„Pasidalyti juodu kvadratu labai paprasta. Matau, kad METŲ METUS nieko nerašę dalijasi juodu kvadratu, – tęsė Emily Ratajkowski.

Jūsų tyla buvo gėdinga ir dabar jaučiatės patenkinti savimi padarę minimumą. Tai blogiausias būdas dorybėms parodyti.

Be to tai yra pavojinga. Pagrindinė žiniasklaida šiandien ne juoduoja, mane minintys MAGA nariai šiandien ne juoduoja. Užkimšti vienintelį patikimą naujienų šaltinį ir bendravimo kanalą nėra naudinga.“

Pati Emily Ratajkowski protestuose dalyvavo, o akimirkomis iš jų pasidalijo socialiniame tinkle „Instagram“.

TAIP PAT SKAITYKITE: Protestuojanti atlikėja Halsey akis į akį susidūrė su siaubu JAV: pataikė guminė kulka, gavo ašarinių dujų

Internautai išjuokė nevykusį didžėjaus Davido Guettos bandymą pagerbti George'ą Floydą

Tokios pat nuomonės apie visą #blackoututesday judėjimą yra ir reperis, hito „Old Town Road“ atlikėjas Lil Nas X, tokį žinomų žmonių dalyvavimą protestuose pavadinęs „pačia blogiausia idėja“.

„Manau, dabar yra metas kaip įmanoma stipriau judėti į priekį. („Black Lives Matter“ – red.past.) judėjimas dar nebuvo toks galingas. Neturime jo sulėtinti dalydamiesi niekuo. Turime skleisti informaciją ir daryti tai taip garsiai, kaip niekada anksčiau“, – tviteryje mintimis dalijosi dainininkas.

„Tai mums nepadeda. Brolau, kas po velnių tai sugalvojo?? Žmonės privalo matyti, kas vyksta“, – tęsė Lil Nas X ir pridūrė, kad vietoje juodų kvadratų žmonės turėtų dalytis nuorodomis į peticijas ir protestuojančius remiančias organizacijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis