„Maneskin“ lyderis Damiano Davidas ir jo mylimoji pirmą kartą įamžinti viešumoje

Modelis ir nuomonės formuotoja – tiek iki šiol žinoma apie paslaptingąją 2021 m. „Eurovizijos“ nugalėtojų „Maneskin“ lyderio širdies draugę. Taip pat žinomas ir jos vardas – Giorgia Soleri. Įprastai vengianti viešumos, pora vos prieš kelias dienas pirmą kartą buvo pastebėta gatvėje.
Damiano Davidas ir Giorgia Soleri
Damiano Davidas ir Giorgia Soleri / Vida Press nuotr.

Kad turi mylimąją Damiano Davidas atskleidė neseniai, nors romaną su ja puoselėja jau ketverius metus. Tiesa, porą kartų jiedu buvo pastebėti drauge, tačiau, kad draugauja tada jie neigė.

Dėl to nėra ir viešų bendrų poros nuotraukų. Taip buvo iki šiol, kol rokeris ir Giorgia nenusprendė birželio 1 d. pasivaikščioti po miestą.

Tą dieną šiuo metu bene populiariausios roko grupės Europoje vokalistą ir jo merginą jųdviejų tykojusiems paparacams pavyko įamžinti net du kartus, todėl ir nuotraukose jie dėvi skirtingus drabužius.

Kaip rašoma šalia nuotraukų, Damiano Davidas ir Giorgia Soleri įamžinti einantys į kiną.

Išskirtinį stilių demonstravęs „Eurovizijoje“, „Maneskin“ lyderis savo aprangos pasirinkimu žvilgsnius traukė ir gatvėje. Pora laisvalaikiui mieste pasirinko juodus švarkus. Giorgia prie jo priderino baltą palaidinę ir zebro rašto kelnes, o Damianas – plataus kirpimo kelnes.

Kitam įvaizdžiui jis pasirinko juodos ir pilkos spalvos laisvo stiliaus kostiumą, prie kurių priderino sportinius batelius ir marškinėlius su garsiuoju Britney Spears atvaizdu. Po juo parašytas serialo „Keistesni dalykai“ angliškas pavadinimas. Giorgia Soleri pasipuošė vasariška baltos spalvos suknele.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis