Po įrašo Billie Eilish neteko 100 tūkst. sekėjų: „Žmonės bijo didelių krūtinių“

Billie Eilish (19) tikina, kad pasidalijusi nuotraukomis, kuriose pozuoja su korsetu, ji neteko įspūdingo kiekio sekėjų – net 100 tūkst. Interviu „Elle“ ji sakė, kad taip nutiko „tik dėl krūtinės“.
Billie Eilish
Billie Eilish / Vida Press nuotr.

Liepos 11 d. ne vienu „Grammy“ apdovanota atlikėja paviešino asmenukių seriją, kuriose demonstruoja „Miaou“ korsetą su iš jo išlendančia nėriniuota liemenėle. Tokių nuotraukų nesitikėję sekėjai komentavo, kad „industrija labai pakeitė (tave)“, fotografijas vadino „nenuoširdžiomis“, rašoma „Elle“.

„Instagram“ (billieeilish) nuotr./Billie Eilish įrašas
„Instagram“ (billieeilish) nuotr./Billie Eilish įrašas

Kūną paslepiančiu drabužių stiliumi garsėjanti Billie Eilish po truputį šio įvaizdžio atsisako ir vis dažniau renkasi atviresnę aprangą. Štai ir ant 2021 m. birželio mėnesio „Vogue“ numerio ji pozavo su seksualiu korsetu.

„Žmonės laikosi įsikibę šių prisiminimų ir prie jų pripranta. Tačiau tai labai nužmogina“, – sakė dainininkė, suprantanti prie jos seno įvaizdžio įpratusius gerbėjus, bet mergina – auga ir keičiasi, o kartu su ja keičiasi ir jos viešinamas turinys. „Netekau 100 tūkst. sekėjų tik dėl krūtinės. Žmonės bijo didelių krūtinių“, – sakė ji.

Ir anksčiau Billie Eilish yra užsiminusi apie ją kamuojančias problemas dėl kūno įvaizdžio bei ragino visuomenę normalizuoti „tikras figūras“ po to, kai paparacai ją nufotografavo būtent jos kūno formas išryškinusia apranga.

„Calvin Klein“ reklaminei kampanijai dainininkė atskleidė, kad laisvus drabužius ji rinkdavo būtent tam, kad išvengtų nemalonių komentarų.

Tačiau nepaisant 100 tūkst. sekėjų netekties dėl vieno įrašo, Billie Eilish instagramo paskyrą prenumeruoja įspūdingas 92 mln. internautų skaičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis