Po skyrybų Agnija Ditkovskytė ir Aleksejus Čadovas nesugebėjo išlaikyti šiltų santykių

Pavasarį skirtingais keliais pasukę aktoriai Agnija Ditkovskytė ir Aleksejus Čadovas po skyrybų bičiuliais neliko – praneša Rusijos žiniasklaida.
Agnija Ditkovskytė ir Aleksejus Čadovas
Agnija Ditkovskytė ir Aleksejus Čadovas / „Instagram“ nuotr.

Skirtinguose šaltiniuose teigiama, kad po skyrybų porai nepavyko išlaikyti draugiškų santykių netgi dėl sūnaus – susitikę dėl mažojo Fiodoro perdavimų vienas kitam jiedu, anot šaltinių, kartais net nesugeba ir nenori vienas su kitu pasisveikinti.

Šaltiniai iš Aleksejaus aplinkos tikina, kad draugiškas bendravimas tarp judviejų – sunkiai įsivaizduojamas, mat aktorius įsitikinęs, kad šeimą sugriovė televizijos projekte tarp Agnijos ir šokėjo Deniso Tagincevo įsižiebusi simpatija.

Dar kiti šaltiniai iš aktoriaus aplinkos tikina, kad krizė judviejų šeimoje prasidėjo tuomet, kai Agnijos karjera ėmė kilti aukštyn, o tuo tarpu Aleksejui atėjo sunkesnis metas – jis nesulaukė pelningų darbo pasiūlymų, kas neva itin erzino A.Ditkovskytę.

Prasidėję barniai nesibaigė, kol galiausiai pora nusprendė pasukti skirtingais keliais, tačiau kartu rūpintis nė dvejų metukų neturinčiu sūnumi Fiodoru. Akivaizdu, kad sūnus liko vienintelė grandis, priverčianti šią išsiskyrusią porą palaikyti minimalų ryšį.

TAIP PAT SKAITYKITE: Aleksejus Čadovas prabilo apie skyrybas su Agnija Ditkovskyte: „Norėjau sukurti laimingą šeimą“

Pirmasis Agnijos Ditkovskytės interviu po skyrybų: „Jis žodžio žmogus. Galvoju, jis nebegrįš“

„Instagram“ nuotr./Agnija Ditkovskytė ir Aleksejus Čadovas
„Instagram“ nuotr./Agnija Ditkovskytė ir Aleksejus Čadovas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis