Podiumų gražuoliai (nuotraukos)

Visas pasaulis puikiai žino garsiausių pasaulio manekenių vardus, o štai vyrus, pasirinkusius modelio karjerą, pažįsta tik nedaugelis. Nors seksualiais jų kūnais ir žvilgsniais gėrisi milijonai moterų. Visgi, daugumos nuomone, gražūs vyrai – save įsimylėję kvailiai, visiškai netinkami šeiminiam gyvenimui.
Gabrielis Aubry
Gabrielis Aubry / AOP nuotr.

Gabrielis Aubry (34)
Dirba su:
  Tommy Hilfiger, Gianni Versace, Calvin Klein, DKNY, Valentino, Trussardi, Joop.

Šis kanadietis į modelių pasaulį pateko prieš 16 metų: tąsyk Gabrielį naktiniame klube pastebėjo modelių agentas. Nuo to laiko G. Aubry yra vienas daugiausiai uždirbančių modelių (kalbama, esą už vieną darbo dieną G. Aubry mokama 30 tūkst. JAV dolerių (apie 75 tūkst. litų). Jo vardas nuolat puikuojasi gražiausių planetos žmonių sąrašuose. Po 5 bendro gyvenimo metų šiemet Gabrielis išsiskyrė su garsia Holivudo aktore Halle Berry (44). 2008 m. pora susilaukė dukters Nahlos.

Marcusas Schenkenbergas (42)
Dirba su:
Calvin Klein, Gianni Versace, Donna Karan, Ungaro, Dior, Givenchy.

1989 m. į Marcusą, besivažinėjantį riedučiais, dėmesį atkreipė garsus fotografas. Tuo metu pragyvenimui M. Schenkenbergas užsidirbdavo prižiūrėdamas vaikus ir pasirūpindamas klientų šunimis. Vaikinas nedvejodamas sutiko dalyvauti fotosesijoje. Po kelių mėnesių Marcusas jau žingsniavo Paryžiaus podiumu. Kiek vėliau jis tapo „Calvin Klein“ džinsų reklaminės kampanijos veidu ir pirmasis iš vyrų pelnė supermodelio titulą.
2000 m. Marcusas užmezgė draugystę su Pamela Anderson (43), porelė netgi ketino susituokti, tačiau jų romanas truko vos metus. Kalbama, kad Pamelos dėka Marcusas tapo aktyviu gyvūnų teises ginančios organizacijos PETA nariu.

Jamie’is Dornanas (28)
Dirba su:
Calvin Klein, Dior, Aquascutum, Giorgio Armani.

Manoma, kad šiam vyrukui pasisekė labiau nei kitiems – pradėjęs pozuoti mažai žinomiems žurnalams, labai greitai sulaukė išskirtinio mados verslo ryklių dėmesio. Po to, kai J. Dornanas nusifotografavo „CK Jeans“ reklaminėje fotosesijoje su Kate Moss, jis tapo garsaus fotografo Bruce‘o Weberio numylėtiniu.
J. Dornanas buvo užmezgęs romaną su gerai žinoma aktore Keira Knightley (25). Iš Londono kilusio paprasto vaikinuko biografijai šis meilės nuotykis suteikė šiek tiek skandalingo šarmo.

Markas Vanderloo (42)
Dirba su:
Hugo Boss, Calvin Klein, DKNY, Donna Karan.

Prieš 14 metų Amsterdamo universiteto Istorijos fakulteto studentas palydėjo savo draugę į fotosesiją ir pats sulaukė pasiūlymo tapti modeliu. Pirmąkart M. Vanderloo nusifotografavo pieno reklamoje. Pats Markas nebuvo savimi patenkintas, tačiau agentūros atstovai sugebėjo jį įkalbėti ir vyras liko modelių pasaulyje.
Po trejų metų Markas tapo „Calvin Klein“ kvepalų „Eternity“ reklamos veidu. 1999 m. jis vedė manekenę Esther Canadas, tačiau po 1,5 metų santuoka iširo. Nuo 2004 m. gražuolis gyvena su aktore ir modeliu Robina van der Meer, kuri jam pagimdė dukrą ir sūnų.

Tysonas Beckfordas (39)
Dirba su:
Ralph Lauren, Gucci, Tommy Hilfiger, Guess, Pirelli.

1991 m. vieno hip hopo žurnalo redaktorius dėmesį patraukė parke vaikštinėjęs Tysonas, todėl pasiūlė jam dalyvauti fotosesijoje. Po dvejų metų T. Beckfordas pasirašė ypač pelningą sutartį su „Ralph Lauren“ ir tapo geriausiai apmokamu modeliu vyru pasaulyje.
Vaikystėje Tysonas daug sportavo: žaidė futbolą ir užsiiminėjo lengvąja atletika. Tačiau tai netrukdė jam priklausyti nusikaltėlių gaujai, prekiauti narkotikais ir vagiliauti. Šiuo metu šis gražuolis – pavyzdingas vienišas tėvas: jis augina sūnų Jordaną (8), kurį jam pagimdė viena iš daugelio draugių. T. Beckfordas svajoja tapti Holivudo žvaigžde, todėl pradėjo lankyti aktorinio meistriškumo kursus. 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis