Prekinis ženklas „Hello Kitty“ švenčia 40-ąsias savo sukūrimo metines

Japonijoje sukurtas prekinis ženklas „Hello Kitty“, tapęs pasauliniu žavumo simboliu, šeštadienį mini savo įkūrimo 40-ąsias metines; žmogaus dydžio katytė sveikino savo gerbėjus viename prabangiame Tokijo prekybos centre bei pramogų parke.
Hello Kitty
Hello Kitty / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Lady Gaga

Vaikiško stiliaus balta katytė, kurios atvaizdas dabar puikuojasi ant visokiausių prekių visame pasaulyje – pradedant vaikiškais penalais, baigiant pižamomis, savo gimtadienį pradėjo švęsti vienai dienai tapusi prekybos centro „Mitsukoshi“, įsikūrusio prabangiame Tokijo Gindzos rajone, vadove.

Rausvai nuo galvos iki kojų apsirengusi – rausvas ir vaikiškas kaspinėlis ant galvos – žmogaus dydžio „Kitty“ pasirodė parduotuvės darbuotojų susirinkime ir sulaukė jų sveikinimo šūksnių bei plojimų.

Katytei nusilenkus, jai nusilenkė ir darbuotojai.

Kadangi neturi burnos, „Hello Kitty“ negali kalbėti, tačiau katytė mojavo ir pozavo, o daugelis susirinkusių šaukė „Kawaii!“ (liet. - žavu).

Prekybos centrui atsidarius, „Hello Kitty“ pasitiko pirmąją pirkėjų bangą, daugelis jų glėbesčiavosi ir fotografavosi su šiuo personažu

„Kitty“, kurią jo kūrėjas apibūdino kaip amžinąją „mergaitę“, savo gimtadienį šventė ir su gerbėjais pramogų parke „Sanrio Puroland“ į vakarus nuo Tokijo.

Apsupta šimtų gerbėjų, katytė šoko su kitais personažais, tarp kurių buvo ir jos sesuo dvynė „Mimmy“.

Kitoje Ramiojo vandenyno pusėje savaitgalį prasidėjo keturių dienų „Hello Kitty“ konventas, vykstantis Mažojo Tokijo rajone netoli Los Andželo centro. Tikimasi, kad jį aplankys apie 25 tūkst. šio prekinio ženklo gerbėjų.

Pirmąja preke su „Hello Kitty“ atvaizdu buvo plastikinė piniginė monetoms, pasirodžiusi prekyboje Japonijoje 1975 metais.

Dabar šis atvaizdas naudojamas ant daugiau negu 50 tūkst. prekių 130 šalyse ir teritorijose, jis žymi ir suknelę, sukurtą popmuzikos superžvaigždei Lady Gagai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų