Meghan Markle įrodė savo pranašumą prieš hercogienę Catherine

Gali būti, kad nuo raudonųjų kilimų nužengusi Meghan Markle, tituluojama „išskirtiniu reklaminiu veidu“, padarys dar didesnę įtaką Didžiosios Britanijos ekonomikai nei jos būsimoji svainė hercogienė Catherine, rašo „Business Insider“ redaktorė Tanza Loudenback.
Sužadėtiniai: princas Harry ir Meghan Markle (2017 m. gruodis) bei princas Williamas ir Kate Middleton (2010 m. gruodis)
Sužadėtiniai: princas Harry ir Meghan Markle (2017 m. gruodis) bei princas Williamas ir Kate Middleton (2010 m. gruodis) / Alexi Lubomirski ir Scanpix nuotr.

Žiniasklaida skaičiuoja, kad „Meghan efektas“ jau dabar didesnis nei prieš penkerius metus už princo Williamo ištekėjusios Kate Middleton.

Kaip ir K.Middleton atveju, prognozuojama, kad M.Markle atėjimas į karališkąją šeimą taps didele paspirtimi šalies ekonomikai. Šįsyk kalbama apie 1 mlrd. svarų sterlingų (1,13 mlrd. eurų) sumą.

Tokias prognozes pateikė verslo konsultacijų įmonė „Brand Finance“, apskaičiavusi išaugsiantį pelną turizmo, kelionių, restoranų, viešbučių, vakarėlių ir švenčių sektoriuose, taip pat iš marškinėlių, vėliavų ir kitų su karališkosiomis vestuvėmis susijusių suvenyrų pardavimo.

Vertė auga

Kaip rašo žurnalas „Forbes“, sausį „Brand Finance“ skelbė, kad M.Markle poveikis Didžiosios Britanijos ekonomikai sieks maždaug 500 mln. svarų, bet dabar įmonės vadovas Richardas Haigh tvirtina, jog per pastaruosius kelis mėnesius, kylant jauduliui, minėtoji vertė išaugo dvigubai.

Prieš paskutines karališkąsias vestuves, kurios įvyko 2011 m., šis reiškinys buvo vadinamas „kunigaikštienės efektu“ arba „Keitės efektu“: K.Middleton ir jos vaikų dėvimi drabužiai buvo ir tebėra šluojami iš parduotuvių lentynų. K.Middleton akimirksniu tapo mados etalonu.

Tačiau karališkosios šeimos įtaka ekonomikai juntama ne tik tuos kelis mėnesius iki vestuvių ir po jų. „Brand Finance“ skaičiuoja, kad 2015 m. „Keitės efektas“ Didžiosios Britanijos ekonomikai atnešė daugiau kaip 152 mln. svarų, o „Šarlotės efektas“ ir „Džordžo efektas“ drauge sudėjus buvo įvertinti daugiau kaip 177 mln. svarų.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Williamas ir Kembridžo hercogienė Catherine su vaikais Charlotte ir George'u
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Williamas ir Kembridžo hercogienė Catherine su vaikais Charlotte ir George'u

Neregėtas poveikis

Vis dėlto gali būti, kad nuo raudonųjų kilimų nužengusi M.Markle, kurią „The New York Times“ neseniai pavadino „išskirtiniu reklaminiu veidu“, padarys dar didesnę įtaką ir fiskalinį poveikį nei jos būsimoji svainė.

Prieš tapdama pasauline garsenybe, 36 metų aktorė gyveno daugeliui įprastą gyvenimą, tarkim, socialiniuose tinkluose, kurių paskyras dabar jau pašalino, dalydavosi draugų, artimųjų, drabužių ir kelionių nuotraukomis.

M.Markle turi gerbėjų visame pasaulyje, nes yra kilusi iš JAV ir, filmuodamasi televizijos seriale „Kostiumuotieji“, kelerius metus gyveno Kanadoje. Jos stilius taip pat neabejotinai madingesnis ir ne toks konservatyvus, kaip K.Middleton.

Paskelbę apie savo tuoktuves, M.Markle ir princas Harry pozavo fotografams Kensingtono rūmuose Londone. Ji vilkėjo kanadiečių pamėgto, bet už šios šalies ribų beveik negirdėto prekės ženklo „Line“ paltą. Kadangi drabužio gamintoją žmonės greitai nustatė, dėl didelio lankytojų srauto įmonės svetainė ėmė veikti gerokai lėčiau ir kartais net apskritai būdavo nepasiekiama.

Kad ir kaip būtų, karališkajai šeimai 2018 m. bus neeiliniai, nes, kaip prognozuoja „Brand Finance“, ji britų ekonomikai uždirbs daugiau kaip 2,8 mlrd. svarų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų