Žinoma, ekspertai ir kino gurmanai kasmet spėlioja, kas gi šiemet susižers laurus ir statulėles bei graužiasi nagus, jeigu laimi ne jų favoritai. Tiesa, geras kinas ne vienintelis akstinas domėtis „Oskarais“. Ne ką mažiau dėmesio susilaukia raudonuoju kilimu žengiančių garsenybių apdarai.
Vieni siekia pasipuikuoti, kiti – savo apranga atlieka pareiškimus, tačiau kiekvienais metais atsiranda ir tų, kuriuos spauda negailestingai pliekia už pasirinktą įvaizdį.
Spalvingumo, prašmatnumo ir akį traukiančių detalių ar akį rėžiančių iškirpčių netrūko ir šiemet, todėl kviečiame pažvelgti į 10 sėkmingiausių ir labiausiai suklydusių žvaigždžių sąrašą.
Zendaya pasirinko „Valentino“ mados namų geltoną suknelę ir „Bulgari“ jevelyrų kurtą koljė.
Nors kaklo papuošalas ir atrodo įspūdingai, visgi bendrą įvaizdį galime laikyti nenusisekusiu. Apnuoginta pilvo dalis labiau primena paplūdimio aprangą negu vakarinę suknelę, o priekyje suformuota klostė dar labiau iškreipia siluetą.
„Chanel Couture“ apdare spindėjusi aktorė Margot Robbie įrodo – velnias slypi detalėse. Galima kritikuoti įvaizdį už paprastumą ir nuosaikumą, tačiau jis kartais atneša daug geresnių vaisių negu bandymas išsišokti.
Subtilus dviejų tonų raštas, tiesus siluetas, tradicinė krūtinės linija, blizganti delninukė ir tvarkingai, kiek kukliai, sušukuoti nesidraikantys plaukai – vienas sėkmingiausių raudonojo kilimo derinių.
Aktorė Laura Dern akivaizdžiai neliko nepastebėta ant kino podiumo. Kita vertus, ne visada vien atkreipti dėmesį užtenka.
Suknelės siluetas, nors ir įdomus, visgi deformuoja aktorės linijas, o balta suknelės apačia apskritai kuria chaoso įspūdį.
Halle Berry raudonajam kilimui pasirinkusi alyvinės spalvos suknelę ir bob stiliaus šukuoseną tikrai neprašovė.
Suknelė formuoja lengvumo įspūdį, o seksuali krūtinės linija apeliuoja į Holivudo klasikos laikus. Komplimentai skrieja ir naujai legendinės aktorės šukuosenai.
Amanda Seyfried – vienareikšmiškai viena iš vakaro karalienių. Ryškiai raudona platėjanti „Armani“ suknelė, regis, išryškina visus reikalingiausius kūno linkius ir paslepia bet kokį trūkumą.
Vėlgi atvira krūtinės linija puošia bendrą įvaizdžio foną, o juosmens įliemenavimas bei platėjantis siluetas nostalgiškai nukelia į senojo Holivudo laikus. Aktorės šukuosena ir makiažas verti atskirų pagyrų.
Reese Witherspoon, pasirinkusi „Dior“, deja, prašovė.
Asimetriška suknelės spalva atrodo labiau chaotiškai negu įdomiai, ties krūtine surištas mazgas taip pat primena nesusipratimą, o įvaizdžio tikrai nepatobulina odinis dirželis. Suknelės ilgis dar vienas trūkumas jau ir taip prastai išpildyta įvaizdyje.
Regis, su Amanda Seyfried susitarusi Maria Bakalova pasirinko identiško silueto ir kirpimo, tik kitos spalvos suknelę.
Balta, šiuo atveju, taip pat puikiai tinka, akcentu tampantis koljė puošia Marios kaklą, o ryškios lūpos sukuria įvaizdžiui fatališkumo.
Skaisčiai raudonos spalvos suknelę dėvinti Olivia Colman atrodo ir subtiliai, ir originaliai. Apdaro ilgis yra nebūdingas raudonajam kilimui, tačiau šiuo atveju tai yra suderinta sėkmingai.
Puikiai parinkta delninukė ir įdomi, retai vakarinėse suknelėse regima kaklo linija išbaigia delikatų vakaro įspūdį.
Atrodo, kad garsenybės šiemet kaip niekad tiesiogiai suprato terminą „raudonasis kilimas“. Dar vienas raudonas įvaizdis – Angela Bassett ir „Alberta Ferretti“ mados namų kūrinys.
Ir nors, atrodytų, potencialo būta, tačiau jis, deja, nepasireiškia kaip būtų norima. Gigantiškos rankovės tiesiog nedera prie bendro silueto, suknelėje figūruoja per daug audinių (šilkinis pamušalas, šifoninis šleifas), na, o makiažas galutinai sugadina ir taip nežibėjusį įvaizdį.
Sacha Baronas Cohenas ir Isla Fisher dar vieni aktoriai, kurie ant kilimo atidavė duoklę klasikiniam Holivudui.
Santūrūs jų apdarai – rudas Sachos švarkas ir juoda „Islos“ suknelė – net nesudarė prielaidų šią porą kritikuoti. Subtilu, paprasta, bet ne prasta.
Matyt, Andra Day į „Oskarų“ ceremoniją atskubėjo tiesiai iš naktinio klubo.
Suknelės siluetas dvelkia vulgarumu, audinys pasiskolintas iš pigaus disko vakarėlio, o šukuosena sukurpta skubotai ir aplaidžiai.
Michelle Couttolenc vakaro metu buvo elegancijos etalonas. Gėlėmis dekoruota suknelė atrodo puošniai, ir tai yra pavyzdys, kai dviejų spalvų apdare jos abi gali derėti nepriekaištingai.
Tiesa, apyrankė atrodo kiek netinkama, tačiau bendro įvaizdžio kontekste šį smulkų nukrypimą galima atleisti.
Originalus ir išskirtinis H.E.R. apdaras neabejotinai buvo vienas labiausiai traukiančių akį.
Akivaizdu, kad apeliuojama į etnines tradicijas, tačiau tai daroma meistriškai. Silueto uždarumas kontrastuoja su audinio perregimumu, o ilga kasa ir akiniai paverčia simbolizmą dar įdomesniu ir ryškesniu.
Kas tai? Norisi paklausti Sophia Nahli Allison.
Žvejybinį tinklą primenanti suknelė gal ir turėtų tam tikrų užmojų būti dėvima ant podiumo, tačiau šio vakaro metu jokio racionalaus pagrindimo jai rasti neįmanoma. Įvaizdis padrikas, chaotiškas ir netvarkingas.
Ant kaklo pakabinta kaukė tvarkos neįteigia ir kitam Elviros Lind įvaizdžiui. Suknelės ilgis atrodo visai neelegantiškai, o kaukės, tapusios kaklo papuošalu, derinimas prie batelių ir delninės – juokingai.
Jeigu ši danų scenaristė siekė reprezentuoti europietišką humorą, galbūt jai pavyko, tačiau jeigu Lind mėgino atitikti amerikietiškojo raudonojo kilimo keliamas taisykles – tai visiška nesėkmė. Auskarai šiame įvaizdyje gyvena atskirą gyvenimą ir, regis, yra pavogti iš kieno nors kito aksesuarų dėžutės.
Eryn Krueger Mekash, rodos, bandė įsikūnyti į Mirtišės iš „Adamsų šeimynėlės“ įvaizdį, užuot kūrusi savąjį. Tiesa, skirtumas tas, kad Mirtišės atveju tai buvo originalu ir žavu, o Mekash – nesusipratimas.
Vėlgi galima būtų įvaizdį nurašyti humorui, kadangi spragėsių dėžutės formos rankinukas atrodo visai šmaikščiai, tačiau bendras ansamblis yra išties nekoks.
Paulina Porizkova – kitas nemirštančio Holivudiško įvaizdžio pavyzdys.
Šukuosena, primenanti Marlene Dietrich laikus, satininis auksinis audinys ir undinėlės siluetas dera tobulai. Geometrinės formos mini rankinukas pagyvina ir taip neprastą įvaizdį.
Čekų kilmės amerikiečių modelis visą gyvenimą sukasi mados pasaulyje, todėl atrodyti nepriekaištingai renginyje jai tikrai nėra sudėtinga užduotis ir Paulina tai įrodo.
Vieną originaliausių suknelių pasirinko Mia Neal. Makiažo ir šukuosenų specialistė, beje, gavusi „Oskarą“ už šią sritį, regis, puikiai išmano ne tik savo profesijos subtilybes, tačiau ir drabužių sferą.
Perlais puoštas mėlynos spalvos apdaras atrodo originaliai ir unikaliai, aukšta asimetrinė apykaklė formuoja erdvinį įspūdį, o šleifas priduoda elegancijos.
Dar viena garsenybė, stojusi į raudonųjų apdarų gretas – garso režisierė Coya Elliott. Ji rodos, tikrai daugiau žino apie profesinius niuansus negu apie stilių.
Nei suknelės ilgis, nei juodas diržas, nei bekulniai bateliai neatrodo gracingai, o bandymas rišti kaspiną suknelės centre verčia įvaizdį katastrofišku.
Cathy Featherstone – įrodymas, tiesa, jau nebe pirmas šį vakarą, kad maksimizuotos rankovės ne visada ir netgi labai retai atrodo gerai.
Rankovė formuoja nerangumo įspūdį, suknelės audinys pernelyg statiškas, o tai, kad drabužis nekrenta tolygiai, ir yra didžiausia įvaizdžio problema.
TAIP PAT SKAITYKITE: Apdovanojimų sezoną užbaigusiuose „Oskaruose“ triumfavo „Klajoklių žemė“
Internautai žavisi „Oskaruose“ pasirodžiusiu Bradu Pittu: dėmesio centre – aktoriaus šukuosena