Raudonojo kilimo chuliganas Vitalijus Sediukas Paryžiuje pabučiavo Mirandą Kerr

Šiurkščiais pokštais ant raudonojo kilimo pagarsėjęs Vitalijus Sediukas nusižiūrėjo naują auką – ja tapo modelis Miranda Kerr, kurią ukrainietis trečiadienį įžūliai pabučiavo jai atvykus į Paryžiaus mados savaitės renginį.
Miranda Kerr ir Vitalijus Sediukas
Miranda Kerr ir Vitalijus Sediukas / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Į mados namų „Louis Vuitton“ kolekcijos pristatymą atvykusi australų gražuolė pozavo fotografams, kai pokštininkas prisėlino prie manekenės ir pakštelėjo jai į skruostą.

Tai neišmušė iš vėžių savitvarda garsėjančios Mirandos Kerr, kuri nekreipdama dėmesio į Vitalijų Sediuką ramiai nuėjo.

Buvusi aktoriaus Orlando Bloomo žmona nebuvo vienintelė garsenybė, kuri šioje kasmetinėje mados šventėje akis į akį susidūrė su įžūliuoju ukrainiečiu. Jo taikiniu tapo ir amerikietiškojo „Vogue“ redaktorė Anna Wintour, kuriai pirmadienį Vitalijus Sediukas pamėgino įteikti lankelį su kiškučio ausytėmis.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Miranda Kerr ir Vitalijus Sediukas
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Miranda Kerr ir Vitalijus Sediukas

Pernai Paryžiaus mados savaitės metu Vitalijus sukėlė sumaištį, kai sugebėjo įsiamžinti ne itin padorioje nuotraukoje su ritmenbliuzo žvaigžde Ciara ir vos neparvertė ant žemės realybės šou žvaigždės Kim Kardashian.

Tarp ankstesnių jo „aukų“ buvo dainininkė Adele, aktorė America Ferrera, taip pat Holivudo žvaigždės Willas Smithas ir Bradas Pittas. Pastarąjį ukrainietis užpuolė, kai šis dalijo autografus per filmo „Piktadarės istorija“, kuriame vaidino jo žmona Angelina Jolie, premjerą Holivude. Dėl šio išpuolio Vitalijus Serdiukas buvo sulaikytas ir apkaltintas sumušimu bei viešosios tvarkos pažeidimu, o teismas jam skyrė 20 parų viešųjų darbų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis