Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reperis Pitbullis: „Muzikos industrijoje reikia 90 proc. verslo ir 10 proc. talento“

Nemažai kritikos dėl banalių tekstų ir primityvios muzikos sulaukiantis populiarus atlikėjas Pitbullis, kurio tikrasis vardas Armando Christianas Perezas, tvirtina nekreipiantis dėmesio į jam nepalankias kalbas ir einantis savo keliu.
Reperis ir prodiuseris Pitbullis
Reperis ir prodiuseris Pitbullis / „Scanpix“ nuotr.

Amerikiečių reperis ir prodiuseris nusifotografavo balandžio mėnesio žurnalui „GQ“ ir interviu papasakojo, ką mano apie žmones, laikančius jį „vieno hito“ žvaigžde. 31-erių vyras be užuolankų išdavė savo kaip popžvaigždės strategiją ir davė atsaką tiems, kurie vadina jį parsidavėliu. „Žmonės sako, kad aš parsidaviau? Galbūt tiesiog jus pranokau. Žiūrėkite į mano fenomeną kaip į evoliuciją, naują taką. Aš rodau žmonėms, kur eiti“, – pasitikėdamas savimi kalbėjo Pitbullis.

Jo teigimu, už populiarumo borto dažniausiai lieka tie, kurie manosi esantys itin talentingi. „Pitbullis yra produktas. Negaliu gadinti jo vardo, juk aš verslininkas. Pramogų pasaulio industrijoje viskas vyksta pagal paprastą formulę – reikia 90 proc. verslo ir 10 proc. talento. Būtent tie žmonės, kurie mano, kad yra talentingi ir neturi trūkumų, lieka nieko nepešę“, – sakė jis.

Kiek pasipūtusio žmogaus įspūdį paliekantis Pitbullis tikino neketinantis sustoti ir ateityje tik plėtosiantis savo karjerą. „2009-ieji buvo laisvė, 2010-ieji – mano invazija, 2011-ieji – valdžios perėmimas, o 2012-aisiais aš kaupiu turtus“, – kalbėjo jis.

VIDEO: Pitbull - International Love ft. Chris Brown
VIDEO: Pitbull - Rain Over Me (VEVO LIVE! Carnival 2012: Salvador, Brazil)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos