Rihanna ant „Vogue“ viršelio – su plonyčiais pieštais antakiais: ar jie grįš į madą?

Mados keičiasi taip greit, kad kartais, regis, nespėji nė mirktelėti: tai, kas buvo madinga vakar, nebemadinga šiandien. Arba priešingai. Ar taip nutiks ir su plonyčiais pieštuku nupieštais antakiais, kurie karaliavo dešimtajame dešimtmetyje, o po to buvo laikomi visiška beskonybe?
Rihanna
Rihanna / „Vogue“/Nick Knight nuotr.

Toks klausimas kyla pamačius naują „Vogue“ viršelį su Rihanna (30 m.), kur labiausiai į akis ir krenta būtent antakių forma.

Šią fotosesiją stilizavo „Vogue“ vyr. redaktorius Edwardas Enninfulas, fotografavo Nickas Knightas, o Rihannos makiažu rūpinosi vizažistė Isamaya Ffrench (naudodama Rihannos kosmetikos linijos „Fenty“ produktus).

O šis viršelis dar ir nepaprastas – tai rugsėjo numeris, tradiciškai laikomas pačiu svarbiausiu metuose. Maža to, Rihanna tapo pirmąja tamsiaode moterimi, kuri papuošė britiško „Vogue“ rugsėjo numerį per visus 102 žurnalo gyvavimo metus.

„Vogue“/Nick Knight nuotr./Rihanna
„Vogue“/Nick Knight nuotr./Rihanna

Tad tokios formos antakiai – jau rimtas pareiškimas. Ypač turint omeny, kad Rihannai labai būdinga viską, prie ko ji prisiliečia, paversti madingu.

Negi iš tiesų tankūs ir vešlūs antakiai bus nustumti į pavėsį, o moterys vėl masiškai ims depiliuoti savuosius, kad nusipieštų plonytę liniją? Išsakykite savo nuomonę apklausoje:

Šie antakiai – ne vienintelė prieštaringai vertinama tendencija, apie kurią pastaruoju metu kalbama.

Štai kita stiliaus diktatorė Kim Kardashian užsimojo grąžinti į madą kojinių ir šlepečių derinį, kuris iki šiol taip pat buvo mados paraštėse.

Jūsų dėmesiui – daugiau Rihannos fotosesijos žurnalui „Vogue“ nuotraukų:

@badgalriri

A post shared by Isamaya Ffrench (@isamayaffrench) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis