Didžiąją šios sumos dalį jai sužėrė ne dainininkės karjera, o kosmetikos priemonių prekės ženklas „Fenty Beauty“, kurį Rihanna valdo kartu su Prancūzijos prabangos prekių gamintoju LVMH, rašo „Forbes“.
31-erių metų JAV dainininkė ir viena populiariausių pasaulio atlikėjų, devynių „Grammy“ apdovanojimų savininkė vardinio makiažo liniją „Fenty Beauty“ rinkai pristatė 2017 metais.
Vien tik per pirmąjį mėnesį šio prekės ženklo produkcijos parduota už 100 mln. dolerių, o pernai „Fenty Beauty“ atnešė apie 570 mln. dolerių pajamų.
Po Rihannos šiame „Forbes“ reitinge – Madonna (570 mln. dolerių), Celine Dion (450 mln. dolerių), Beyonce (400 mln. dolerių).
TAIP PAT SKAITYKITE: Rihanna pristatė išskirtinę drabužių kolekciją: įkvėpimo sėmėsi iš savo „stambios ir kreivos“ figūros