„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Rita Ora tapo naujuoju Madonnos drabužių linijos „Material Girl“ reklaminiu veidu

Madonnos drabužių liniją „Material Girl“ nuo šiol reklamuos dar viena maištinga mergina – britų dainininkė Rita Ora.
Rita Ora
Rita Ora / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Ritos Oros kontrakto vertė – 760 tūkst. JAV dolerių. Dainininkė pakeis modelį Georgią May Jagger, kuri iki šiol reklamavo Madonnos drabužių liniją paauglėms.

22-ejų dainininkė jau fotografavosi reklaminei kampanijai. Teigiama, kad Ritą kaip naują reklaminį veidą pasiūlė Madonnos dukra 16-metė Lourdes, kuri kartu su mama kuria „Material Girl“ kolekciją.

„Lourdes yra didelė Ritos gerbėja, ji buvo ne viename jos koncerte, – sakė šaltinis „The Sun“. – Lourdes įtikino mamą su ja susitikti.“

Madonna ir Rita Ora susitiko praėjusią savaitę Niujorke „Met Ball“ renginyje. Madonnai labai patiko Rita, taigi ji nusprendė sutikti su dukros pasiūlymu.

Rita yra ne naujokė mados pasaulyje – ji reklamuoja „Superga“ batus, o madų savaitėse sėdi pirmosiose eilėse. „Material Girl“ drabužius anksčiau yra reklamavusios dainininkė Taylor Momsen ir televizijos laidų vedėja Kelly Osbourne.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs