Romantikos – nė lašo: tikroji „The Police“ hito „Every Breath You Take“ reikšmė

Savo dainose jungdama kelis muzikos stilius, kurdama lengvas melodijas, papildytas kartais grėsmingais žodžiais, „The Police“ tapo viena garsiausių 9-to dešimtmečio grupių. Būdama pačiame pike, grupė leido hitą po hito – „Roxanne“, „Message In A Bottle“, „Walking On The Moon“ ir „Every Breath You Take“. Pastaroji daina – iš 1983 m. albumo „Synchronicity“, tais pačiais metais „Billboard“ tope užkopė į pirmą vietą, o „Rolling Stone“ 500 geriausių visų laikų dainų sąraše užėmė 84 vietą.
„The Police“ (1983 m.)
„The Police“ (1983 m.) / Vida Press nuotr.
Temos: 2 Muzika Stingas

Klausantis dainos pirmą kartą arba per daug nesigilinant į žodžius gali pasirodyti, kad tai jausminga meilės daina. Tačiau panagrinėjus eilutę po eilutės paaiškėja, kad „Every Breath You Take“ – visai ne apie sunkiausiai apibūdinamą jausmą, o persekiojimą ir savininkiškumą, siekį kontroliuoti žmogų ir maniakišką elgesį.

Tą patį teigia ir „The Police“ lyderis Stingas. Kaip „BBC Radio 2“ sakė atlikėjas, ji neturėtų būti interpretuojama kaip meilės daina: „Jos prasmė žiauri, ji nėra graži“.

Kaip rašo „Independent“, dainą iš dalies įkvėpė Stingo skyrybos su pirmąja žmona Frances Tomelty ir santykių su jos geriausia drauge Trudie Styler pradžia. Kol viešumoje buvo aptarinėja jo subyrėjusi santuoka ir naujas romanas, atlikėjas ilsėjosi Jamaikoje, kur ir gimė ši daina.

„Melodijos struktūra labai paprasta, sudėliota iš šimtų kitų, tačiau įdomiausi dainoje žodžiai, – sakė jis 1993 m. „Independent“.

Ji skamba kaip guodžianti meilės daina, tuo metu nesupratau, kokia grėsminga ji iš tikrųjų yra. Atrodo, tada galvojau apie stebėjimą ir kontrolę.“

Kviečiame iš naujo pasiklausyti „Every Breath You Take“, šįkart dėmesį atkreipiant į žodžius:

VIDEO: „The Police“ – „Every breath you take“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis