Romeo Beckhamas debiutavo ant žurnalo viršelio: gerbėjus stebina panašumas į garsius tėvus

Ir ko tik Beckhamai nemoka. Šįkart savo sugebėjimus pademonstravo pilnametystės neseniai sulaukęs Victorios ir Davido Beckhamų sūnus Romeo. Jaunuolis debiutavo ant žurnalo viršelio, o jį išvydę šeimos gerbėjai negalėjo nepaminėti, koks panašus į savo tėvus R.Bekchamas yra.
Romeo Beckhamas su tėvais Davidu ir Victoria Beckhamais
Romeo Beckhamas su tėvais Davidu ir Victoria Beckhamais / „Instagram“ nuotr.

18-mečio R.Beckhamo pirmuoju viršeliu tapo populiarus „L’Uomo Vogue“ žurnalas. Nuotraukose vaikinas itin panašus į savo tėvus. Veido bruožai, kaip rašo Usmagazine.com, beveik identiški motinos Victorios, o nušviesinti plaukai – priminimas apie futbolo profesionalo platininius plaukus 2000-ųjų pradžioje.

Merto Alaso ir Marcuso Piggotto įamžintame ant viršelio atsidūrusiame kadre R.Beckhamas pozuoja su storu megztiniu, pilkomis laisvalaikio kelnėmis bei „Prada“ batais.

Kitose nuotraukose vaikinas demonstruoja įvairius madingus drabužių derinius, kurių dalimis tapo ir odinės kelnės, tigrų rašto tamprės bei trumpi šviesiai mėlynos spalvos marškinėliai.

R.Beckhamo pasiekimais itin džiaugėsi ir vaikino tėvai.

„Labai tavimi didžiuojuosi“, – asmeninėje instagramo paskyroje po nuotrauka rašė V.Beckham.

„Koks nuostabus pirmas „L’Uomo Vogue“ viršelis“, – rašė D.Beckhamas.

Komplimentų jaunuoliui negailėjo ir gerbėjai bei įžymybės. Justinas Bieberis rašė „Tikras eržilas“, krikštasūniu didžiavosi ir Davidas Furnishas – artimo šeimos bičiulio sero Eltono Johno sutuoktinis.

„Akimirką galvojau, kad čia plaukus trumpai nusikirpusi Victoria. Atrodai visai kaip tavo mama. Koks gražus viršelis“, – komentavo vienas internautas.

„Tobulas tėvų mišinys“, – pridūrė kitas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis