Rusijos modelis Victoria Bonya savo socialiniuose tinkluose trečiadienį pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame protestuoja prieš „Chanel“ vykdomą politiką Rusijos atžvilgiu, rašo „Insider“.
„Jei „Chanel House“ negerbia savo klientų, kodėl mes turime gerbti „Chanel House“?“, – klausė ji, o tada žirklėmis perkirpo juodą rankinę per pusę.
Tuomet Victoria rankinei tarė „Iki“ ir numetė ją į šalį. Šiuo vaizdo įrašu moteris pasidalijo su daugiau nei 9 milijonais sekėjų.
Tačiau V.Bonya yra tik viena iš kelių Rusijos „influencerių“, nufilmavusių, kaip gadina savo „Chanel“ rankines.
Šiuo pavyzdžiu pasekė ir televizijos laidų vedėja bei aktorė Marina Ermoškina, kuri „Instagram“ tinkle turi 299 tūkst. sekėjų. Trečiadienį šioje platformoje moteris taip pat pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame įamžinta sodo žirklėmis pjaustanti tamsiai pilką rankinę.
„Nė viena rankinė, nė vienas daiktas nėra vertas mano meilės tėvynei ir pagarbos sau. Aš esu prieš rusofobiją, aš esu prieš prekės ženklą, kuris palaiko rusofobiją, – teigė M.Ermoškina. – „Chanel“ yra tik aksesuaras. Aksesuaras, kuris kažkuriuo metu nusprendė žeminti žmones, mano tėvynainius, nusprendė diskriminuoti žmones dėl tautybės, o to aš netoleruosiu. Juk svarbiausia yra principai, ir ne tai, kas yra tavo rankose, o tai, kas yra tavo viduje.“
587 000 sekėjų instagrame turinti Rusijos didžėja Katya Guseva taip pat žirklėmis sukarpė savo juodą „Chanel“ rankinę.
„Visada svajojau, kad mano spintoje atsiras „Chanel" rankinė, ir tai įvyko praėjusiais metais. Tačiau sužinojusi apie šio prekės ženklo politiką rusų atžvilgiu, nusprendžiau išbraukti šias rankines iš savo kasdienybės, kol situacija nepasikeis.
Esu prieš rusofobiją, esu prieš prekės ženklą , kuris remia rusofobiją ir moterų diskriminaciją dėl tautybės. Mes, rusės, esame gražios, nesvarbu, ar turime „Chanel" rankinę, ar ne“, – aiškino brangią rankinę sukarpiusi K.Guseva.
„Insider" atsiųstame komentare „Chanel“ atstovai teigė, kad prekės ženklas laikosi „visų įstatymų", taikomų jo veiklai ir darbuotojams, įskaitant prekybos sankcijas.
„Todėl įdiegėme procesą, kurio metu prašome klientų, kurių pagrindinės gyvenamosios vietos nežinome, patvirtinti, kad jų įsigyjamos prekės nebus naudojamos Rusijoje. Pripažįstame, kad šis procesas, kurio metu vadovaujamasi įstatymais, sukėlė kai kurių mūsų klientų nusivylimą. Šiuo metu tobuliname šį metodą ir atsiprašome už visus nesusipratimus, kuriuos tai galėjo sukelti, nes „Chanel" prioritetas yra priimti visus savo klientus, nepriklausomai nuo to, iš kur jie atvyko", - komentavo „Chanel" atstovai.