Šachmatų žvaigždė „Netflix“ pateikė 5 mln. dolerių ieškinį dėl blogo jos pavaizdavimo

Sakartvelo šachmatų žvaigždė Nona Gaprindashvili pateikė „Netflix“ 5 mln. dolerių ieškinį dėl šmeižto, teigdama, kad ji buvo neteisingai pavaizduota didžiulio populiarumo sulaukusiame seriale „Karalienės gambitas“ („The Queen's Gambit“), praneša BBC.
„The Queen's Gambit“ akimirka
„The Queen's Gambit“ akimirka / Vida Press nuotr.

Byla susijusi su paskutinio dramos „Karalienės gambitas“ epizodu, kuriame teigiama, kad dabar 80-erių N.Gaprindashvili niekada varžybose nežaidė šachmatais su vyrais.

Dokumente rašoma, kad iki 1968 m., tais metais, į kokius nurodo šis epizodas, ji žaidė su mažiausiai 59 žaidėjais vyrais.

„Netflix“ tuo metu teigė, kad šis teiginys „neturi jokio pagrindo“.

„Netflix“ atsakyme rašoma, kad jie ypač gerbia moters karjerą, tačiau vis tiek gins savo pusę.

„Karalienės gambitas“ sukurtas pagal Walterio Teviso 1983-aisiais pasirodžiusį romaną. Daugiausia dėmesio čia skiriama fiktyviai šachmatininkei, pavadintai Beth Harmon, ją vaidina aktorė Anya Taylor-Joy.

Paskutiniame epizode komentatorius, apibūdindamas B.Harmon, mini ir N.Gaprindashvili:

„Vienintelis neįprastas dalykas apie ją yra jos lytis. Ir net tai nėra unikalu Rusijoje. Nona Gaprindashvili yra pasaulio čempionė, bet ji niekada varžybose nėra susidūrusi su vyrais.“

Ketvirtadienį Los Andželo federaliniame apygardos teisme pateiktoje 25-ių psl. byloje rašoma: „Netflix“ įžūliai ir sąmoningai melavo apie N.Gaprindashvili pasiekimus pigiu ir cinišku tikslu „sustiprinti dramą“, rodydama, kad jos išgalvotas herojus sugebėjo daryti tai, ko nepadarė jokia kita moteris, įskaitant N.Gaprindashvili“.

Ten pat rašoma, jog įtarimas, kad šachmatininkė „niekada nesusidūrė su vyrais“, yra „akivaizdžiai melagingas“, taip pat yra labai „seksistiškas ir menkinantis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis