Saulės apšviesto apnuoginto kūno nuotraukomis Rita Ora kaitina kraują ir per karantiną

29-erių atlikėja Rita Ora yra žinoma ne tik dėl savo muzikos, bet ir dėl rizikingų, kraują ir atmosferą kaitinančių nuotraukų. Pavydą keliančiais, karštos saulės apšviestais kadrais ji nesiliauja dalytis net per karantiną.
Rita Ora
Rita Ora / „Instagram“ nuotr.
Temos: 1 Rita Ora

Populiarios atlikėjos Ritos Oros asmeninėje instagramo paskyroje šiuo metu didžioji dalis nuotraukų – namuose ar kieme užfiksuoti kadrai. O kai lauke šviečia saulė, ką daugiau ir bedaryti, jei ne jos skleidžiamais karštais spinduliais mėgautis.

Žinoma, nebūtina skubėti į paplūdimį. Maudymosi kostiumėliu apsivilkus, saulės vonių procedūroms puikiai tinka ir privatus bei gerokai saugesniu prieglobsčiu šiuo metu tapęs kiemas.

Kad kieme ar idiliškame sode galima nuveikti gerokai daugiau nei tik ilsėtis, Rita Ora įrodė surengdama ne vieną fotosesiją, kurių metu moteris pademonstravo dalį savo maudymosi kostiumėlių kolekcijos.

„Instagram“ nuotr./Rita Ora
„Instagram“ nuotr./Rita Ora

View this post on Instagram

Me: hey what you reading? You: ffs

A post shared by RITA ORA (@ritaora) on

Dainininkė neseniai išreiškė susirūpinimą savo mama Vera, dirbančia psichiatre ir besirūpinančia nėščiomis, psichologinių problemų turinčiomis moterimis ir ne tik.

Nepaisant to, Rita Ora stengiasi išlikti pozityviai nusiteikusi, gera nuotaika ji stengiasi užkrėsti ir mamą, su kuria kasdien bendrauja telefonu.

„Manau, kad kai visa tai baigsis, pasaulyje bus daugiau gerumo. Ir tikiuosi, kad žmonės supras gyvenimo vertę ir į dalykus žiūrės kitaip“, – interviu radijo stočiai „Heart“ sakė atlikėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis