Schumacherio dukrai Ginai po vestuvių – arši kritika dėl vieno sprendimo: „Aš to nebūčiau padaręs“

„Formulės-1“ ikonos Michaelio Schumacherio dukra Gina Marie Schumacher sulaukė kritikos dėl savo sprendimo, kurį priėmė vestuvių dieną. Moteris nusprendė atsisakyti garsiosios pavardės.
Gina Maria Schumacher
Gina Maria Schumacher / „Scanpix“ nuotr. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Praėjusį mėnesį Gina Marie susituokė su savo partneriu Ianu Betke prabangioje 27 mln. svarų sterlingų vertės viloje Maljorkoje. Privačioje santuokos ceremonijoje dalyvavo artimi šeimos nariai ir draugai, įskaitant Ginos dėdę Ralfą Schumacherį bei jos tėvą, kuris viešumoje nesirodė daugiau nei dešimtmetį.

Kaip rašo „Mirror“, buvęs M.Schumacherio vadybininkas 82 metų Willas Weberis, atstovavęs M.Schumacheriui per visą jo karjerą, į šventę nebuvo pakviestas.

Tiesa, jis viešai prakalbo apie Ginos Marie vestuvių šventę. Vyras teigė likęs šokiruotas, kad M.Schumacherio dukra pasirinko vyro pavardę. Gina savo „Facebook“ profilyje pakeitė pavardę į Gina Bethke.

„Kodėl tu tiesiog atsisakai tokios garsios pavardės? Aš to nesuprantu! Atsisakyti tokios pavardės... Tai – prekės ženklas. Jis susijęs su jos tėvu. Aš to nebūčiau padaręs. Bet tai jos sprendimas! Mano nuomonė yra kitokia“, – sakė W.Weberis.

Vis dėlto, rodos, pavardę Gina Marie pakeitė tik savo feisbuke. Socialiniame tinkle „Instagram“ 27-erių moteris išsaugojo M.Schumacherio pavardę, o dalyvaudama neseniai Teksase vykusiame jojimo turnyre ji prisistatė kaip Gina Schumacher Bethke.

Nepaisant to, kad į Ginos vestuves W.Weberis nebuvo pakviestas, laikraščiui „Bild“ vyras sakė, kad dėl sveikatos problemų vis vien nebūtų galėjęs jose dalyvauti. Vis dėlto jis palinkėjo Ginai visko, kas geriausia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis