Sinéad Burke, neįgaliųjų teisių advokatė ir „Tilting the Lens“ įkūrėja, pabrėžė stulbinančią pasaulio neįgaliųjų populiaciją, atkreipdama dėmesį į tai, kad daugiau nei pusantro milijardo žmonių pasaulyje gyvena su kokia nors negalia.
Ji pabrėžė, kad prieinamumas yra labai svarbus ne tik mados industrijoje, bet ir visose aplinkose, produktuose ir paslaugose. Jos žinia buvo aiški: prekės ženklai turi skirti lygiai tiek pat dėmesio ir išteklių, kad būtų atsižvelgta į neįgaliuosius.
Remdamasi asmenine patirtimi, Sinéad Burke pasidalino savo istoriniu pasiekimu – tapo pirmąja neįgalia moterimi, patekusia ant žurnalo „Vogue“ viršelio. Šis istorinis momentas ne tik sulaužė barjerus, bet ir atvėrė kelią tolesniam jos įmonės bendradarbiavimui su „Vogue“, kas paskatino išleisti numerį, kurį sukūrė neįgalūs žmonės.
Bei pirmą kartą savo 107 metų gyvavimo istorijoje „Vogue“ išleido žurnalą brailio raštu akliesiems. Žurnalai pasiekiami ir dabar audio ir brailio formatu.
Sinéad Burke pasakojimas buvo ne tik apie jos pasiekimus, bet ir apie raginimą keistis. Ji pabrėžė, kad artėjantis Europos prieinamumo aktas, kuris įsigalios 2025 metais, turėtų būti paskata prekės ženklams integruoti prieinamumą į savo pagrindines strategijas. Jos jaudinanti ir galinga kalba paliko auditorijai aiškią žinią: įtrauktis nėra pasirenkama – ji yra būtina.
Apibendrinant, Sinéad Burke pasirodymas „Kanų liūtų“ festivalyje buvo daugiau nei tik kalba, tai buvo raginimas siekti labiau įtraukiančio ir prieinamo pasaulio. Dirbdama su „Tilting the Lens“ toliau įkvepia ir skatina pramonės šakas iš naujo apmąstyti savo požiūrį į neįgalumą, užtikrinant, kad visi, nepaisant jų fizinių gebėjimų, galėtų pilnavertiškai dalyvauti visuomenėje.