„Squid Game“ neįtikėtinai sėkmingas, bet jo žvaigždė vaidmenų Holivude netrokšta

Bene kiekvieną mėnesį pasaulyje žiūrovus prie ekranų prikausto koks nors „Netflix“ hitas. Šiuo metu šio titulo tvirtai įsikibęs laikosi korėjiečių projektas „Squid Game“. Išgarsėjo ir jame nusifilmavusios žvaigždės, kurias viliojančiais pasiūlymais į Holivudą prisišaukti bando didžiausios kino kompanijos.
Lee Jung-jae
Lee Jung-jae / Vida Press nuotr.

Daugumą, išskyrus Lee Jung-jae (48), distopinėje „Netflix“ dramoje įkūnijusį dalyvį numeris 456. Aktorius atskleidė iš Angelų miesto atstovų pasiūlymų dėl galimų vaidmenų kol kas nesulaukęs.

„Jokie pasiūlymai ar prašymai manęs nepasiekė“, – „Variety“ pasakojo serialo žvaigždė.

Seule gimęs aktorius Pietų Korėjos pramogų industrijoje tikras veteranas. Jo vardas įrašytas prie daugiau nei dviejų tuzinų filmų.

Lee Jung-jae išgarsėjo dar 10-ame dešimtmetyje pagrindiniais vaidmenimis Pietų Korėjos romantinėse komedijose. Nuo tada šlovės spinduliai nuo jo taip ir nenusisuko. Kaip rašo „Variety“, šiuo metu Lee Jung-jae – „vienas geidžiamiausių aktorių Korėjoje dėka jo vaidmens „Squid Game“.

Tai taip pat reiškia, kad ir prie telefono Lee Jung-jae dienų neleidžia tik ir laukdamas, kada jis suskambės su pasiūlymu iš Holivudo, rašo Nypost.com.

„Nusprendžiau darbų imtis po vieną, – sakė jis leidiniui. – Bent jau kol kas projektų kitapus vandenyno neplanuoju. Tačiau jei atsiras geras pasiūlymas, žinoma, jį apsvarstyčiau.“

Srautinio transliavimo platformos „Netflix“ atstovai neseniai pranešė, kad „Squid Game“ nebedaug trūksta, kad taptų visų laikų žiūrimiausiu originaliu serialu. Tuo tarpu jo žvaigždė Lee Jung-jae kukliai prasitarė nesitikėjęs, kad projektas sulauks tokio populiarumo.

„Tačiau perskaitęs scenarijų supratau, kad jame yra visiems aktualių dalykų ir kad jie bus suprasti ir už Korėjos ribų“, – pasakojo aktorius.

Pasaulyje vis garsiau tariamas ne tik Lee Jung-jae, kurio sekėjų instagrame skaičius išaugo iki 3,4 mln., vardas. Gerokai daugiau internautų po serialo susidomėjo kita jo aktore HoYeong Jung (27). Per tris savaites pastarosios gerbėjų būrys soc. tinkle išaugo iki 23 mln.

Ji žinoma ir mados pasaulyje. HoYeong Jung dirbo su tokiais prekių ženklais kaip „Louis Vuitton“ ir „Adidas“.

Nepaisant kraują stingdančių scenų, „Squid Game“, pasakojantis apie pinigų pristigusius veikėjus, dėl šlamančių besivaržančius siaubinguose žaidimuose, žiūrimiausiu „Netflix“ projektu šiuo metu yra net 90 šalių.

Tikėtina, kad susidomėjimas šiuo serialu išliks dar ilgai – bent jau iki kol bus pristatytas kitas „Netflix“ hitas. Na o šiuo metu iš projekto pasipelnyti bando kas tik netingi. Štai „Amazon“ itin populiarūs tapo „Squid Game“ įkvėpti Helovino kostiumai. Tuo tarpu „Walmart“ pranešė bendradarbiaujantys su „Netflix“ dėl oficialios serialo atributikos – drabužių, žaislų ir kitų prekių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis