Daugiau nei dešimtmetį „John Lewis“ šventinės reklamos skelbia apie kalėdinio laikotarpio pradžią. Šie metai – ne išimtis, tik šventinę nuotaiką sukurti padėsiantis filmukas pasirodė visa savaite anksčiau nei įprastai. Kaip rašo Guardian.com, tam įtakos tikriausiai turi anksčiau prasidėjęs pasiruošimas Kalėdoms.
2020 m. reklama dėmesį skyrė geriems darbams, o ne dovanoms. Šiųmetės tema – draugystė, meilė ir maži stebuklai, dėl kurių šventės tampa magiškos.
Kviečiame pažiūrėti „John Lewis“ kalėdinę reklamą:
Keliomis dienomis anksčiau savo filmukus pristatė ir tokie prekių ženklai kaip „Marks & Spencer“, kurio filmuką įgarsino aktorius Tomas Hollandas, bei „Boots“, pasakojantis istoriją apie stebuklingą rankinę.
Jų reklamas taip pat galite pamatyti žemiau: