Supermodelis Gisele Bundchen išleis aktų fotoalbumą, kuris kainuos 700 JAV dolerių

Turtingiausios pasaulio manekenės Gisele Bundchen banko sąskaitą greitai vėl turėtų papildyti nemenka suma – brazilų gražuolė rengiasi pristatyti riboto leidimo fotoalbumą, kuris kainuos 700 JAV dolerių.
Gisele Bundchen
Gisele Bundchen / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Vokietijos leidyklos „Taschen“ vadovai Gisele Bundchen karjeros 20-mečio proga išleis naują albumą su 300 gundančių jos nuotraukų, o ji pati pasirašys visą tiražą, kurį sudarys 1 000 egzempliorių.

Paskelbdamas apie lapkritį pasirodysiantį albumą, „Taschen“ atstovas spaudai sakė: „Pradedant legendine nuogos Gisele nuotrauka, kurią padarė Irvingas Pennas ir kuri buvo pasirinkta albumo viršeliui, ir baigiant tokių šios industrijos žvaigždžių, kaip Davidas LaChapelle'is, Juergenas Telleris, „Inez & Vinoodh“, Mertas Alasas ir Marcus Piggott, taip pat Corinne Day darbais – šis albumas yra daugiausia pasaulyje uždirbančios manekenės, kuri kartu su futbolininku Pele ir lenktynininku Ayrtonu Senna yra žymiausia Brazilijos eksporto prekė, unikalus meninis pristatymas“.

„Vogue“ viršelis/Gisele Bundchen
„Vogue“ viršelis/Gisele Bundchen

Žurnalo „Forbes“ sudaromame brangiausiai apmokamų pasaulio manekenių sąraše 35 metų Gisele Bundchen šįmet devintus metus iš eilės užėmė pirmąją vietą.

Balandį paskelbusi, kad baigia karjerą ant podiumo, ji per praėjusius metus iš pelningų reklamos sutarčių su tokiais garsiais mados namais, kaip „Chanel“, „Balenciaga“ ir „Carolina Herrera“, uždirbo 44 mln. JAV dolerių.

Žurnalo „Lui“ viršelis/Mert & Marcus nuotr./Gisele Bundchen ant „Lui“ viršelio (2014 m. gegužė)
Žurnalo „Lui“ viršelis/Mert & Marcus nuotr./Gisele Bundchen ant „Lui“ viršelio (2014 m. gegužė)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų