Tiesioginės televizijos laidos metu netyčia paskelbta apie karalienės Elizabeth II mirtį

Prieš kelias dienas televizijos laidos „Good Morning Britain“ tiesioginiame eteryje ištartas sakinys apie karalienės Elizabeth II mirtį suglumino žiūrovus.
Elizabeth II princo Philipo laidotuvėse
Elizabeth II princo Philipo laidotuvėse / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip rašo mirror.co.uk, naujasis per ITV transliuojamos laidos „Labas rytas, Didžioji Britanija“ („Good Morning Britain“) vedėjas Alastairas Campbellas (neseniai pakeitęs ankstesnį vedėją Piersą Morganą, pasitraukusį po savo išsakytos kritikos Meghan Markle) netyčia paskelbė, kad karalienė Elizabeth II mirė.

Jo klaidos kita laidos vedėja Susanna Reid nepastebėjo, tačiau į ištartą sakinį dėmesį iškart atkreipė laidos žiūrovai, ėmę atakuoti televizijos kanalą žinutėmis.

„Scanpix“ nuotr./Karalienė Elizabeth II ir princas Philipas
„Scanpix“ nuotr./Karalienė Elizabeth II ir princas Philipas

Imdamas interviu iš pašnekovo A.Campbellas pasakė: „Mes daug kalbėjome apie princą Philipą po karalienės Elizabeth II mirties.“

Po šios frazės iš pradžių jis kaip niekur nieko tęsė pokalbį, tačiau ji neliko nepastebėta žiūrovų ir laidos prodiuserių – panašu, kad jie jį ir informavo apie klaidą.

Todėl netrukus vedėjas pasitaisė: „Ar galiu kai ką pasakyti? Manau, aš tikriausiai netyčia pranešiau apie karalienės mirtį. Žinoma, aš turėjau omenyje princą Philipą!“

Jam talkinusi vedėja S.Reid ėmė raminti kolegą: „Manau, žmonės suprato, ką tu iš tiesų norėjai pasakyti!“

Nepaisant to, kad pasitaisė, kai kurie internautai negailėjo kritikos A.Campbellui, svarstydami, ar jis tikrai buvo tinkamas pakeisti P.Morganą, ir teigdami, kad tai – nelabai vykusi jo, kaip šios laidos vedėjo, karjeros pradžia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis