Vėl „Vienas namuose“: Macaulay Culkinas po 28 metų atkūrė kultinio filmo scenas

Aktorius Macaulay Culkinas išgarsėjo būdamas dešimties, kai suvaidino kultiniame Kalėdų filme „Vienas namuose“ – be jo milijonų žmonių šventės neįsivaizduojamos net ir dabar, praėjus 28 metams.
Macaulay Culkinas atkūrė „Vienas namuose“ scenas
Macaulay Culkinas atkūrė „Vienas namuose“ scenas / Video kadrai

Į savo herojų Kevina Makalisterį aktorius vėl įsikūnijo naujoje reklamoje – atkartojo tas pačias scenas iš filmo.

Tik šįkart, po 28 metų, nuo plėšikų apsiginti Kevinui būtų daug paprasčiau su „Google Assistant“ pagalba – būtent šį produktą aktorius ir reklamuoja.

Naujoje reklamoje Macaulay Culkinas, vėl vaidinantis Keviną, atsibunda vienas namuose ir paklausia „Google“, kas yra jo darbotvarkėje: „Visas namas vien tavo“, – tokio sulaukia atsakymo.

Ir tada žiūrovai mato įprastą Kevino vieno namuose dieną, kaip jis skutasi su tėčio priemonėmis, užsisako picą į namus, šokinėja tėvų lovoje ar ruošią netikrą vakarėlį namuose, kad atbaidytų vagis.

Ši reklama greitai tapo tikru hitu, ypač socialiniuose tinkluose tarp „Vienas namuose“ gerbėjų.

Video kadras/Macaulay Culkinas atkūrė „Vienas namuose“ scenas
Video kadras/Macaulay Culkinas atkūrė „Vienas namuose“ scenas

Beje, „Vienas namuose“ ir Macaulay Culkiną savo reklamai „Google“ pasirinko ne šiaip sau – internetinių paieškų gigantas pastebėjo, kad pernai prieš Kalėdas susidomėjimas „Vienas namuose“ išaugo net 1900 procentų, o tai tik įrodo, kad filmas net ir po beveik 30 metų vis dar tebėra patrauklus ir įdomus žiūrovui.

Štai ši reklama su atkurtomis „Vienas namuose“ scenomis:

VIDEO: Home Alone Again with the Google Assistant
VIDEO: Mažai žinomi faktai apie legendinę filmų seriją „Vienas namuose“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis