Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Velionės Amy Winehouse suknelė aukcione parduota už dvigubai didesnę sumą nei tikėtasi

Liepos mėnesį mirusios dainininkės suknelė, su kuria ji įsiamžino ant 2006 metų albumo „Back to Black“ viršelio, antradienį buvo parduota labdaringame aukcione. Aukcionas pranoko organizatorių lūkesčius – drabužis buvo parduotas už dvigubai didesnę sumą nei tikėtasi.
Amy Winehouse tėvas Mitchas pozuoja fotografams šalia suknelės.
Amy Winehouse tėvas Mitchas pozuoja fotografams šalia suknelės. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Už baltos spalvos, raudonais taškučiais margintą šifono audinio suknelę buvo tikimasi gauti 10–20 tūkst. Didžiosios Britanijos svarų sterlingų, tačiau šis drabužis buvo nupirktas už  43,2 tūkst. (apie 174,5 tūkst. Lt).

wikimedia.org nuotrauka/2006 metų Amy Winehouse albumo „Back to Black“ viršelis
wikimedia.org nuotrauka/2006 metų Amy Winehouse albumo „Back to Black“ viršelis

Iš Londono kilusios dainininkės suknelę, kurią kūrė dizainerė Disaya, įsigijo „Museo de la Moda“ – mados muziejus Santjage, Čilėje, praneša bbc.com.

A.Winehouse tėvas Mitchas teigė, kad dizainerės Disayos sprendimas paaukoti aukcione gautus pinigus buvo „nuostabus gestas“.

„Esame devintame danguje ir mes esame labai skolingi dizainerei Disayai, kuri paaukojo aukcione gautus pinigus“, – teigė dainininkės tėvas.

Pirmadienį prekyboje pasirodys iki šiol neišleistų A.Winehouse dainų albumas „Lioness: Hidden Treasures“. Nuo kiekvieno parduoto albumo vienas Didžiosios Britanijos svaras sterlingų bus pervedamas fondui, kuris skiria pinigus trims vaikais besirūpinančiomis labdaros organizacijoms.

„Mes esame ypač suinteresuoti, kad pinigai būtų aukojami Kemdene, kuriame buvo Amy namai“, – sakė M.Winehouse'as.

27 metų dainininkė liepos mėnesį buvo rasta negyva savo namuose šiaurės Londone, Kemdeno rajone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos