Venecijos kino festivalį pradėjo „Gravitacija“ su Sandra Bullock ir George'u Clooney

Seniausias pasaulyje Venecijos kino festivalis trečiadienį prasidėjo 3D mokslinės fantastikos trileriu „Gravitacija“ (Gravity), kuriame George'as Clooney ir Sandra Bullock vaidina astronautus, kurių erdvėlaivį sudaužo nuolaužų kruša.
Prodiuseris Davidas Heymanas, režisierius Alfonso Cuaronas, aktorė Sandra Bullock, aktorius George'as Clooney ir scenarijaus autorius Jonas Cuaronas
Prodiuseris Davidas Heymanas, režisierius Alfonso Cuaronas, aktorė Sandra Bullock, aktorius George'as Clooney ir scenarijaus autorius Jonas Cuaronas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dėl pagrindinio 70-ojo festivalio prizo „Auksinio liūto“, kuris bus įteiktas rugsėjo 7 dieną, varžosi 20 juostų, iš jų penkios amerikietiškos ir aštuonios britiškos.

„Nekenčiu kosmoso“, – sako S.Bullock herojė Rajan Stoun filme, kuriame jos partnerį vaidina G.Clooney ir kuriame jų erdvėlaivį sudaužo nesėkmingai į šnipinėjimui skirtą palydovą paleistos rusų raketos sukelta nuolaužų lavina.

Po juostos pristatymo vykusioje spaudos konferencijoje S.Bullock ir G.Clooney sakė, kad filmas, kurį režisavo meksikietis Alfonso Cuaronas, buvo vienas daugiausiai jėgų pareikalavęs iš visų, kuriuose jie vaidino.

„Fiziškai ir psichiškai tai buvo labiausiai beprotiškas, keisčiausias ir sunkiausias dalykas. Bet taip sužinai, iš ko esi padarytas“, – kalbėjo S.Bullock.

Kosmose nėra garso, skelbia filmo pradžioje pasirodantis užrašas, nors triukšmingas juostos garso takelis ir 3D sprogimai byrančio erdvėlaivio viduje liudija priešingai. Per visą pusantros valandos trunkantį filmą įtampos yra kur kas daugiau, nei žada bet kuris filmo reklaminis klipas.

VIDEO: Filmo „Gravitacija“ reklaminis klipas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis