Sandoris vertinamas vienu milijardu JAV dolerių.
„Tai yra puiki galimybė bendrovei „Diageo“ sustiprinti savo pozicijas sparčiai augančioje tekilos rinkoje bei padidinti šio prekės ženklo žinomumą visame pasaulyje“, – teigiama „Diageo“ pranešime.
„Casamigos“, kurios pavadinimą iš ispanų kalbos ne visai tiksliai galima išversti kaip „draugų namai“, yra sparčiai augantis aukščiausios kokybės tekilos prekės ženklas Jungtinėse Valstijose. Bendrovės produktai nuo 2013 metų, kai George'as Clooney įkūrė ją su dviem draugais – buvusio supermodelio Cindy Crawford vyru Rande Gerberiu ir Mike'u Meldmanu – gavo ne vieną apdovanojimą.
Įmonės įkūrėjai savo produktus reklamuoja skelbdami, kad tai tekila, kurią „draugai pagamino draugams“. Jie ir toliau ketina bendradarbiauti su šia įmone.
„Casamigos“ visuomet buvo gėrimas, kurį jums siūlo tie, kurie jį patys geria, ir mes nekantraujame toliau dirbti kartu su didelę patirtį ir pasaulinį pasiekiamumą turinčia „Diageo“, – sakė Rande Gerberis.
Skelbiama, kad „Diageo“ už „Casamigos“ iš karto sumokės 700 mln. JAV dolerių, o per ateinančius dešimt metų įmonės įkūrėjams bus išmokėta dar iki 300 mln. JAV dolerių, priklausomai nuo pardavimų.
Pastaruosius dvejus metus šio prekės ženklo tekilos pardavimai augo po 54 proc. per metus ir pasiekė 120 tūkst. dėžių. Šiemet planuojama parduoti 170 tūkst. dėžių.
„Diageo“ yra didžiausia pasaulyje alkoholinių gėrimų gamintoja, kurios produkcija prekiaujama 180-yje pasaulio šalių. Jai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Johnnie Walker“, „Smirnoff“, „Captain Morgan“, „Baileys“, „Guinness“ ir kt.