Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Victoria Beckham: tūkstančiai svarų už šampaną

Legendinės grupės narė Victoria Beckham, švęsdama savo sukurtų kvepalų pristatymą, už šampaną per vieną vakarą paklojo 8 tūkst. svarų sterlingų.
Victoria Beckham
Victoria Beckham / „Scanpix“ nuotr.

Besilinksmindama su draugų kompanija japonų restorane, garsaus futbolininko žmona sumokėjo nemenką sumelę už dvylika prancūziško šampano butelių, kurių kiekvienas kainavo apie 650 svarų sterlingų. Tarp vakarėlio svečių buvo visi jos naujųjų kvepalų „Signatare“ vadybininkai bei 20 kvepalų gaminimo specialistų.

Japonų restorano savininkė Arnie Hira sakė: „Svečiai padėkojo už nuostabiai praleistą laiką ir pažadėjo kada nors vėl čia apsilankyti“.

Victoria su svečiais mėgavosi penkių patiekalų vakariene, į kurią įėjo Čilės upėje sužvejotas ešerys, švelniakiautis krabas, Wagyu jautienos kepsnys bei kiti egzotiški gardėsiai.

34-erių žvaigždė, rinkdamasi restoranus, visada pasidomi, ar jie populiarūs tarp įžymybių. Japonų restorane, kuriame ji vaišino draugus, jau buvo apsilankę reperiai Jay-Z su Kanye West, tad Victoria neabejodama ten suorganizavo ir savo vakarėlį.

Kitą dieną po šių linksmybių buvusi „spaisė“ Mančesteryje susitiko su gerbėjais ir oficialiai pristatė savo kvepalus.

Ta pačia proga Victoria pareklamavo ir savo naująją mados kolekciją.

„Šios suknelės labai seksualios – ilgos bei ryškių spalvų. Moterys išties jausis gerai jas vilkėdamos. Tačiau pirmiausia šiuos drabužius noriu parodyti mados žurnalistams ir pardavėjams, kad sužinočiau, kaip jie vertina mano kolekciją. Labai tikiuosi, kad drabužiai žmonėms patiks“, – kalbėjo stilingoji Victoria.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos