„Victoria's Secret“ angelas Candice Swanepoel netrukus gimsiančiam sūnui išrinko papūgų rūšies vardą

Viena seksualiausių pasaulio manekenių, „Victoria's Secret“ angelas Candice Swanepoel (27 m.) atšventė kūdikio sutiktuvių vakarėlį – pirmagimio ji su sužadėtiniu Hermannu Nicoli susilauks jau visai netrukus.
Candice Swanepoel savo dar negimusiam sūnui išrinko papūgų rūšies vardą
Candice Swanepoel savo dar negimusiam sūnui išrinko papūgų rūšies vardą / 123RF ir „Instagram“ nuotr.

Iš Pietų Afrikos Respublikos kilusi gražuolė didžiąją dalį laiko praleidžia Brazilijoje – šalyje, iš kurios yra jos sužadėtinis. Būtent čia manekenė ir atšventė kūdikio sutiktuvių vakarėlį, kurio tema – safaris – turėjo simbolinę aliuziją į jos tėvynę.

Šventėje vyravo melsva spalva – Candice Swanepoel jau anksčiau pasidžiaugė, kad laukiasi berniuko – ir mielos laukinės gamtos gyvūnų dekoracijos.

„Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr./Candice Swanepoel
„Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr./Candice Swanepoel

Šioje šventėje manekenė atskleidė ir savo dar negimusio sūnaus vardą: virš saldumynų stalo kabojo iš didelių melsvų raidžių sudėliotas „Anacã“ vardas. Tiesa, įdomu tai, kad šis vardas laikomas mergaitišku, bet yra itin retas. Beje, Amazonės džiunglėse skraido spalvingos papūgos, pavadintos tokiu pačiu vardu.

Netrukus gimdysianti Candice Swanepoel jaukiai šventei pasirinko baltą suknelę atvirais pečiais ir plaukus buvo susirišusi į paprastą kuoduką.

Jūsų dėmesiui – Candice Swanepoel kūdikio sutiktuvių vakarėlio akimirkos:

Guirlanda e pêndulos com nossos bichinhos complementando o painel de fundo!! ????????????????????

A photo posted by Doce Ideia (@doceideiafestas) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis