Opera, dėl kurios lietuviai pakvaišę ne mažiau už italus: LNOBT pristato pačią prabangiausią „Traviatą“ Išsaugota
Tik prenumeratoriams Recenzija Aušra Kaminskaitė. Laisvė egzistuoja tik tada, kai ji yra savaime suprantama Išsaugota
Recenzija „Scanoramos“ dienoraštis: visiems sunku, bet režisieriams – sunkiausia (II dalis) Išsaugota
22-ojoje Vilniaus knygų mugėje – dėmesys jauniesiems skaitytojams: pasiūlys kitokią patirtį Išsaugota
Jo Nesbø: „Aš visada buvau pasakotojas. Manau, tai vienintelis dalykas, kurį darau tikrai gerai“ Išsaugota
A.Leonova apie spektaklį „Y: Alisa“: teatras mums yra naujosios žmogiškosios realybės skeneris Išsaugota
Savivaldybė teigė nežinojusi, kad Cvirkos paminklas bus samanotas, menininkė vadina tai melu Išsaugota
Festivaliuose užsienyje įvertintas O.Koršunovo „Otelas“ bus rodomas Kaune, Panevėžyje ir Vilniuje Išsaugota
Dizainerė S.Straukaitė apie naują performansą: „Jaunimas mėgsta atrasti naujas teritorijas“ Išsaugota
Atviroje miesto galerijoje nauji kūriniai kviečia išeiti iš komforto zonos, sugrįžti prie svajonių Išsaugota
Interviu Filmo „Bėgikė“ režisierius ir Ž.E.Jakštaitė – apie „pabaksnojimą“ sveikatos sistemai bei įvertinimą Europoje Išsaugota