„Milžinas“: Apie tokius filmus sakoma: „Nežinau, ką scenaristas rūkė, bet ir aš norėčiau...“ Išsaugota
Recenzija Filmas „Meyerowitzų istorijos (naujos ir rinktinės)“: dar kartą apie šeimą ir krizes Išsaugota
A.Matelis po atsiimto apdovanojimo Varšuvos kino festivalyje: „Tokį filmą gali sukurti kartą gyvenime“ Išsaugota
Biologinė atogrąžų miškų įvairovė užfiksuota garso įrašuose – unikalioje „Nepatogaus kino“ paskaitoje Išsaugota
„Kino knyga“ kviečia moksleivius dalyvauti kūrybinėse kino dirbtuvėse su geriausiu metų režisieriumi Išsaugota
I.K.Skirmantaitė – apie aktorių atrankos režisieriaus profesiją ir „Šventojo“ aktorių pasirinkimą Išsaugota
Paskelbta, kada įvyks A.Matelio filmo „Nuostabieji lūzeriai. Kita planeta“ pasaulinė premjera Išsaugota
Interviu Režisierė M.Alberdi: „Visuomenė nepasiruošusi žmonių su Dauno sindromu priimti kaip suaugusiųjų“ Išsaugota
E.Vertelytė apie Toronto kino festivalį: jauties kaip žuvis dideliame industrijos vandenyne Išsaugota
Vilniaus dokumentinių filmų festivalis: feliniškos intonacijos ir džiazas Ukrainos pietuose Išsaugota
Recenzija Serialas „American Vandal“: nusikaltimas, kuris neįvyko, ir parodija, kuri apgavo Išsaugota
Į „Pasakos“ kino ekranus atkeliauja prestižinio prancūzų teatro „Comédie-Française“ klasikos pastatymai Išsaugota
15min kino anketa: režisierė Karolina Žernytė – apie graudinančią dokumentiką ir lietuviškąjį Kusturicą Išsaugota
„Šventojo“ aktoriai M.Repšys ir G.Glemžaitė: apie finansų krizę, filmavimo užkulisius ir aktorystę Lietuvoje Išsaugota