Pamatykite Europos animacijos apdovanojimuose nominuotą filmą „Paskutinė stotelė – Mėnulis“ Išsaugota
Interviu Lėlių animacijos režisierė B.Sodeikaitė: „Didžiausias kūrybinis įkvėpimas – gyvenimas“ Išsaugota
Filmo „Vaikai iš „Amerikos“ viešbučio“ režisierius R.Banionis: „Nežinojau, ar jį užbaigsim“ Išsaugota
Recenzija „Scanoramos“ dienoraštis: lietuviškos premjeros – istorija kaip videožaidimas ir dokumentinio kino poezija Išsaugota
Ką reiškia būti moterimi Lietuvos kino industrijoje: „leidžia žaisti, bet neperšokant kartelės į didįjį kiną“ Išsaugota
Lietuvos kino centras parengė siūlymus kino industrijai dėl abipuse pagarba grindžiamos darbo aplinkos Išsaugota
Interviu Filosofas Nerijus Milerius: arba draudžiame prievartą, arba eksponuojame ją nekritiškai Išsaugota
Recenzija „Scanoramos“ dienoraštis: šiuolaikinis Boschas ir meilė, užgimusi prekybos centre Išsaugota
Apdovanotas festivaliuose „Šoklys“ – brandi parabolė apie meilę ir skausmą savanaudiškoje visuomenėje Išsaugota
Interviu „Sengirės“ režisierius M.Survila: ekspertai sakė, kad surinksime 2000 žiūrovų, bet atėjo daugiau nei 57 000 Išsaugota
Tarptautiniame Leipcigo festivalyje – lietuviško animacinio filmo „Žonglierius“ pasaulinė premjera Išsaugota
Recenzija Žmonės, sprendžiantys, ką šiandien išvysite „Facebooke“: dokumentinis filmas „Interneto valytojai“ Išsaugota
Interviu Berlyno kino festivalio programos konsultantas W.Speckas: kinas yra politiškas menas Išsaugota
Recenzija „Tarp pilkų debesų“: apie istorijos pamokas ir nepavykusias Lietuvos įvaizdžio kampanijas Išsaugota
2,5 mln. žiūrovų per 10 dienų: W.Smarzowskio filmas apie kunigų nuodėmes gerina rekordus Lenkijoje Išsaugota