„Kino pavasaris“ pristato pirmojo pasaulyje į virtualiąją erdvę perkelto kino festivalio rezultatus Išsaugota
Interviu Legendinės juostos „Vyras ir moteris“ režisierius C.Lelouch: „Gražiausi gyvenimo metai yra tie, kurie ateis“ Išsaugota
Nemokamas „Išgyventi vasarą“ ir „Animus Animalis“ peržiūras lydės pokalbiai apie kino profesijas Išsaugota
Interviu Italų filmo „Martinas Idenas“ aktorius Luca Marinelli: „Meilė yra pati svarbiausia“ Išsaugota
Virtualiuosiuose „Kino pavasario“ apdovanojimuose – paskelbti geriausieji ir išreikštas palaikymas kino teatrams Išsaugota
Jurgita Jurkutė-Širvaitė apie filmą „Nuosprendis“: „Kaip dažnai moteris išdrįsta pasielgti taip, kaip filmo herojė? Išsaugota
„Kino pavasaris“ kviečia stebėti apdovanojimus ir pokalbį su uždarymo filmo režisieriumi Xavier Dolanu Išsaugota
Recenzija „Kino pavasaris“: lietuviškų trumpametražių filmų apžvalga – nuo karo suniokoto Vilniaus iki kolektyvinių sodų realybės Išsaugota
Rytis Zemkauskas apie brazilų filmą „Bakurau“: aštri kritika JAV, žvelgiančiai į Lotynų Ameriką kaip į galinį kiemą Išsaugota
Izraelio režisierius Yaron Shani: „Meilės trilogijoje“ mėginau užčiuopti aukščiausią meilės išraišką Išsaugota
Režisierius Vytautas Katkus: „Pirmąkart pažiūrėjus „Ugnis ateis“, nustebino paprastumas ir stiprumas. Antrąkart...“ Išsaugota
Interviu Išsivaduoti iš oficialiųjų naratyvų. Pokalbis su kino režisieriumi R.Jude ir istoriku A.Cioflâncă Išsaugota
Interviu su filmo „Užjūris“ režisiere apie moterų solidarumą ir ekonominę Filipinų situaciją Išsaugota
„Kino pavasaryje“ pristatomas filmas „Olegas“ su V.Novopolskiu – pagal tikrus įvykius sukurta šių dienų emigracijos istorija Išsaugota
Interviu „Švilpautojų“ režisierius C.Porumboiu: apie švilpavimo kalbos kursus ir susitikimą su personažu po 10 metų Išsaugota
Interviu Į namų kino teatrus persikeliančio „Kino pavasario“ direktorius A.Ramaška: tikimės įpūsti šiek tiek optimizmo Išsaugota
Pirmąjį savo vaidmenį filme „Vaikai iš „Amerikos“ viešbučio“ prisiminęs R.Kazlas: šis filmas buvo nepriklausomybės uvertiūra Išsaugota
Norvegų aktorė „Kino pavasario“ dramoje „Viltis“ suvaidino sunkia liga susirgusią norvegų režisierę Išsaugota
„Kino pavasaris“ keliasi į namų kino platformas, jau sutarta dėl daugiau nei pusės festivalio filmų rodymo Išsaugota
Tarptautinis kino industrijos renginys „Meeting Point – Vilnius“ neįvyks dėl koronaviruso grėsmės Išsaugota
Tradicinę „Kino pavasario“ trumpametražių filmų naktį atidarys Yorgoso Lanthimoso naujausias filmas Išsaugota
„Gražuolės ir Sebastiano“ režisierius sugrįžta: filme siekia atkreipti dėmesį į nykstančius paukščius Išsaugota
„Kino pavasario“ 9 salėje – geriausias festivalio „Berlinale“ debiutas „Takai“ ir kiti išskirtiniai eksperimentai Išsaugota
Interviu Filmo „Nova Lituania“ režisierius K.Kaupinis: apie tragišką herojų K.Pakštą ir istorijos pamokas šiandienai Išsaugota
Kompozitorė Zita Bružaitė apie filmą „Egzaminas“: istorija, užčiuopianti tankų šiuolaikinės moters sielos pulsą Išsaugota
Naujame filme klouną mokyklos direktorių suvaidinęs E. Brazys: „Mūsų vaikai nenori eiti į tokią mokyklą“ Išsaugota
70-oji Berlynalė: kontroversiškasis „DAU“, į kino ekraną perkeltos aktualijos ir „tylieji“ konkurso filmai Išsaugota
25-ajame „Kino pavasaryje“: diskusijos apie ateitį, nespalvotas „Parazitas“ ir 11 lietuviškų premjerų Išsaugota
Filmas „Baltų gentys. Paskutinieji Europos pagonys“ kelia klausimą: ar lietuviai – laukiniai žmonės? Išsaugota
70-ojoje Berlynalėje nugalėjo filmas, režisuotas M.Rasoulofo, kurio Irano režimas neišleidžia iš šalies Išsaugota
Filmo „Zomša“ režisierius Q.Dupieux: „Kaip menininkas esu visiškai laisvas, kaip žmogus – ne“ Išsaugota
R.Polanskis pelnė geriausio režisieriaus „Cezarį“, protestuodama A.Haenel išėjo iš ceremonijos Išsaugota
„Auksinio lokio“ laureatė H.Mirren: laikau save europiete ir visada ja liksiu, su „Brexit“ ar be jo Išsaugota
„Kino pavasario“ programos „Meistrai“ pristatyme – naujausia „Vagiliautojų“ režisieriaus drama Išsaugota