Tik prenumeratoriams Lietuvoje viešintis P.P.Pasolinio giminaitis – apie režisieriaus marksizmą bei nykstančią Italijos kaimo kultūrą Išsaugota
Antradienį Lietuvoje prasideda Ukrainos kino dienos, skirtos Ukrainos kino kūrėjams paremti Išsaugota
Tik prenumeratoriams Sovietmečio atgarsiai – rusai vėl nelegaliai renkasi žiūrėti vakarietiškų filmų Išsaugota
Keturiose nemokamose filmų peržiūrose – nuo tarpusavio santykių iki LGBTQ+ priėmimo į visuomenę Išsaugota
Tik prenumeratoriams Dokumentinio filmo apie A.Navalną apžvalga: tiesos balsas korupcijos liūne Išsaugota
Kinematografininkų sąjunga ir Lietuvos nacionalinė biblioteka kviečia minėti Romo Kalantos metus Išsaugota
Į kino teatrus sugrįžtančioje „Trumpo kino“ programoje – istorijos apie mus ir žymių aktorių kolektyvas Išsaugota
Už vaidmenį „Piligrimuose“ įvertintas Giedrius Kiela – apie mėnesį Karmėlavoje ir tikrąją ramybę Išsaugota
Debiutinį ilgametražį pristačiusi D.Šarutytė: „Nebėgant nuo mirties kinta požiūris į gyvenimą“ Išsaugota
Tik prenumeratoriams Lauryno Bareišos „Piligrimai“ – žiūrovų galvose užauganti vaiduokliška istorija be vaiduoklių Išsaugota
Dvejus su puse metų iš balkono praeivius kalbinęs P.Lozinskis: „Norėjau pakeisti žaidimo taisykles“ Išsaugota
„Kino pavasaryje“ pristatytas bendras lietuvių, kartvelų ir vokiečių filmas „Gyvenimo kaina“ – jau kino ir namų ekranuose Išsaugota
J.Čerškutė apie J.Triero filmą: „Tikiuosi, mūsų visų ateitis bus kaip šio filmo pabaigos kadras“ Išsaugota
Tik prenumeratoriams „Kino pavasario“ dienoraštis: žmonijos purvas ir tikėjimas, kad verta gyventi dėl kito Išsaugota
Aušros Kaziliūnaitės „Kino pavasario“ dienoraštis: penki filmai, kuriuos verta pamatyti (I dalis) Išsaugota
Kino ir teatro sintezė: prasidėjo vos kelias dienas vyksiantys „Kino pavasario“ seansai LNOBT Išsaugota