Interviu Aktorius Simonas Lunevičius: „Tikros laimės akimirkų teatre būna retai, tačiau jos labai stiprios“ Išsaugota
Šimtmetį pasitikusiam teatrui – neįprasta Kauno dovana, kuri kasdien bus minima viešajame transporte Išsaugota
Baltarusijai palaikyti skirto spektaklio dramaturgas M.Ivaškevičius: „Į jų skausmą žvelgiame iš savo sotaus gyvenimo pozicijų“ Išsaugota
Kasparo Pociaus „Jusufe“ bus kuriama fiktyvi televizijos laida: susitiks politikai, intelektualai ir visuomenė Išsaugota
Spektaklio „Vapsvos“ pagal Ivaną Vyrypajevą premjera keliasi į tiesioginės transliacijos eterį Išsaugota
„Zoom“ teatre – Oskaro Koršunovo ir Mariaus Ivaškevičiaus „Alpulys“ pagal Svetlaną Aleksijevič Išsaugota
Scenos meno kritikų asociacija apdovanos prodiuserę G.Giedraitytę ir teatro kritikę D.Zavedskaitę-Statkevičienę Išsaugota
Recenzija Aušra Kaminskaitė: Įvaizdžiai pagal pageidavimą Antano Obcarsko premjeroje „Batsiuviai“ Išsaugota
Choreografė M.S.Šimulynaitė: dėl pandemijos „Vaivos juosta“ tapo sudėtingiausiu iš visų mano kurtų pastatymų Išsaugota
Režisierius G.Aleksa – apie naują spektaklį: „Labiausiai džiaugiuosi, jog šis spektaklis iš tiesų pritaikytas žiūrėti internetu“ Išsaugota
Teatro butaforijos meistrams prireikia mokslininkų ir inžinierių pagalbos, o dekoracijoms naudojamas net kačių kraikas Išsaugota
Projekte „Miltinis ant ryšio“ – šventinės staigmenos Juozo Miltinio dramos teatro žiūrovams Išsaugota
„Graži ir ta galinga“ išleidžia spektaklį-koncertą videoformatu: „Tai muzikinis kino filmas“ Išsaugota
Į internetą persikėlęs „Versmės“ festivalis praplėtė auditoriją – žiūrėjo keli tūkstančiai visoje Lietuvoje Išsaugota
Interviu G.Glemžaitė apie audioserialo „Šiaurės miestelis“ virtuvę: savo balsą jau teko įrašinėti spintoje į „rekorderį“ Išsaugota
Kūnas ir karantinas: kaip apribojimai veikia pagrindinį šokio ir cirko atlikėjų darbo įrankį? Išsaugota
Interviu Naujasis Vilniaus mažojo teatro vadovas Simonas Keblas: apie teatro viziją ir kelionę link „laimės žiburio“ Išsaugota
Interviu Menininkų rezidencijų koordinatorė: svečių atvykimas – proga išlįsti iš savo lietuviškojo burbulo Išsaugota
Interviu Irena Milkevičiūtė – apie skambiausias Violetas, Maskvos viliones ir dvi išlepintas kates Išsaugota
Utopiški ir distopiški šių metų „Versmės“ skaitymai vyks internete: susipažinkite su dramaturgais Išsaugota
Paskelbti visi „Auksinių scenos kryžių“ laureatai: tarp jų – aktoriai P.Taujanskaitė ir L.Malinauskas bei režisierė Y.Ross Išsaugota
Interviu Hedos Gabler vaidmenį kurianti Kamilė Petruškevičiūtė: ši Heda nustebins, išgąsdins, kai kuriems – nepatiks Išsaugota
Interviu „Didžiojo kelio“ kompozitorius O.Šymko: muzikoje svarbu ne natos, o tai kas slypi už jų Išsaugota
„Auksinių scenos kryžių“ išvakarės: Klaipėdoje pristatoma nominacijų sulaukusi „Eglė žalčių karalienė“ Išsaugota
Artėjant Vėlinių savaitgaliui LMTA Balkono teatre: džiazas, dokumentika ir keistenybių galerija Išsaugota
E.Montvidas – apie operos pamokas mojant palmių šakelėmis ir Jeremy Ironsą, privertusį pamilti „Madam Baterflai“ Išsaugota
Interviu J.Vaitkus apie „Didysis kelias“ premjerą: pjesė mane grąžino atgal, kai žmogus artimiau bendravo su gamta Išsaugota
O.Koršunovo mokinio A.Rybakovo premjeroje „Irano konferencija“: diskusija apie žmogaus teisių pažeidimus Išsaugota
Interviu Pokalbis su „ženklų“ dramaturge B.Kapustinskaite: kaip komunikuoti su žvaigždėtu dangumi Išsaugota
A.Rubinovas apie naujausią savo monospektaklį „Mano tėvas“: „Teatras kuriamas iš to, kas gimsta aktoriaus viduje“ Išsaugota
Pjesės apie Baltarusiją skaityme apsilankęs Tomas Venclova: tokio kūrinio dabar labai reikia Išsaugota
Interviu Režisierius A.Obcarskas: pasikviečiau subrendusią Alisą iš Stebuklų šalies pagyventi dabartyje Išsaugota
Priešinimasis dabarties grėsmėms atsigręžiant į praeitį: įspūdžiai iš XV monospektaklių festivalio „Atspindys“ Išsaugota