„Norfos“ tinklo parduotuvėse išmanūs rūšiavimo bei logistikos sprendimai suteikia klientams išskirtinę galimybę rinktis tik šviežiausius produktus. Modernizavus gamybos įmones – pieninę, mėsinę, duonos kepyklą, konditerijos ir kulinarijos cechus bei logistiką sandėliuose, parduotuves pasiekia tik tam tikras užsakytas produkcijos kiekis, kas leidžia užtikrinti, jog pirkėjai visada gaus tik šviežius produktus.
Trumpiausias kelias iš ūkio – ant stalo
Pasak prekybos tinklo savininko Dainiaus Dundulio, visi greitai gendantys produktai į pardutuves atvežami kiekvieną dieną, tad jokių likučių sandėliuose nėra.
„Privalumas – tai yra šviežumas, kurio daugiau jau neįmanoma padaryti. Mūsų parduotuvėse sekančią dieną jūs jau neberasite to mėsos gabaliuko vitrinoje, jis bus sunaudotas į gaminius. Jei pirksite mėsą iš vitrinos, ji bus jau tos dienos pjaustymo“, – teigia verslininkas D.Dundulis.
„Norfos“ vyr. mėsininkas D.Bartošius pritaria: prekybos tinklo „Norfa“ parduotuvių vitrinose visuomet rasite tik šviežią mėsą. Tai garantuoja sumanus šio prekybos centro logistikos ir gamybos darbo organizavimas.
Pasak vyr.mėsininko, kiaulės ir jaučiai superkami iš Lietuvos augintojų, paskerdus mėsinė produkciją operatyviai pristato į parduotuvių mėsos cechus, atsižvelgiant į kiekvienos prekybos vietos poreikius ir kiekius – mėsa nėra sandėliuojama ar šaldoma. „Tai leidžia užtikrinti, kad pirkėjas įsigis tik šviežiausią mėsą. Mėsa pasiekia parduotuves praėjus ne daugiau 24 val. po paskerdimo“, – tvirtina D.Bartošius.
Modernizacija leidžia įgyvendinti ir aukščiausias higienos normas: į parduotuvės sandėlį mėsa patenka pro specialią „rankovę“, tad produktas vitrinas pasiekia nepaliestas svetimų rankų.
Šviežumą garantuoja moderni įranga, gamyba vietoje ir automatizuotas prekių užsakymas
„Norfos“ parduotuvėse taip pat veikia vietoje įrengti kulinarijos cechai, kuriuose pirkėjams pristatomi vietoje kasdien gaminami mėsos, žuvies, daržovių, įvairūs miltiniai gaminiai. Šiuo metu tokie cechai įrengti net 45 parduotuvėse.
D.Dundulis taip pat džiaugiasi ir ištuštėjusiais parduotuvių sandėliais. Jis atskleidė, kas padėjo to pasiekti: „Prekių užsakymas yra pilnai automatizuotas ir pagal tai, kokie kompiuteryje yra likučiai, kiekvieną naktį įvyksta užsakymas. Iš parduotuvės serverio jis siunčiamas į sandėlį, kur visi užsakymai konsoliduojami ir didžioji dalis, ypač šviežių produktų, siunčiama tiesiai tiekėjui”.
„Norfos“ įmonių grupės savininkas Dainius Dundulis nuolat investuoja į gamybos modernizaciją ir ypatingą dėmesį skiria produkcijos kokybei. Į Alytaus pieninę nuo jos įsigijimo 2004 m. jau investuota beveik 12 milijonų eurų. Naudojama nauja moderni įranga leidžia pieną perdirbti tą pačią dieną, o kuo greičiau pienas perdirbamas, tuo gaunama kokybiškesnė produkcija. Tad pirkėjai kasdien gali ragauti išskirtinės kokybės pieno produktus, pagamintus iš paties šviežausio pieno.
Modernūs rūšiavimo konvejeriai pagreitina prekių kelią ir taupo resursus
Kėdainiuose esančiuose prekybos tinklo „Norfa“ sandėliuose jau kelerius metus veikia inovatyvi vokiška prekių rūšiavimo įranga, leidžianti taupyti darbuotojų laiką bei resursus. Daugiau nei 4 mln. eurų kainavę rūšiavimo konvejeriai yra patys moderniausi Baltijos šalyse ir padeda prekes į parduotuves pristatyti daug greičiau. Tai ypač aktualu trumpo galiojimo maisto produktams.
Pasak sandėlio vadovo Šarūno Rakausko, modernus sorteris sugeba rūšiuoti 11 tūkst. dėžių per valandą greičiu: „Dabar nebereikia rankiniu būdu nukelti, nunešti ir nuvežti, uždėti, o pati dėžė konvejeriu nuvažiuoja iki konkrečiai parduotuvei skirtos vietos. Žmogui iš anksto nieko nereikia žinoti ir prisiminti. Jis nuskanuoja atvažiavusio padėklo lipduką ir mato, kuriai parduotuvei ir kokią produkciją reikia įdėti. Kai dėžė užsipildo, ji nustumiama ir nuvažiuoja konvejeriu“.
Sandėlio vadovo teigimu, anksčiau prekes reikėdavo skaičiuoti, todėl per skubėjimą atsirasdavo klaidų. Dabar jų yra ganėtinai mažai, nes pati programa žino, kuriai parduotuvei skirta dėžė atvažiavo ir ją nukreipia į reikiamą liniją.
Š.Rakauskas akcentuoja, kad ši sistema padeda išlaikyti produktų šviežumą prekybos centruose, kadangi jiems nereikia atsivežti didelių kiekių kelioms dienoms, o galima užsakyti vienai dienai reikalingą produkciją. Taip užsakomi tortai ir brangesnė duona, kad būtų išlaikoma įvairovė ir pirkėjui kasdien būtų pasiūlyti švieži gaminiai.