„Google Chrome“ nuo vasario 15 dienos blokuos reklamas

Tai gali skambėti nesuvokiamai, bet milžiniškas pajamas iš reklamos gaunančios įmonės „Google“ sukurtoje „Chrome“ naršyklėje be jokių papildomų įskiepių nuo kitų metų vasario 15 dienos pradės veikti reklamos blokavimo funkcija. „Google“ matydama didelį reklamų blokuotojų įskiepių (angl. ad block extension) populiarumą, nusprendė „Chrome“ naršyklėje įdiegti ir įgimtą reklamų blokavimą.
„Google Chrome“
„Google Chrome“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Tiesa, „Google“ sau į koją visai nešauna. Reklamos bus blokuojamos tik tuose tinklalapiuose, kurie naudoja agresyvias, naršymą trukdančias, reklamas. Jei svetainė reklamas patalpins tinkamai ir atitiks „Google Better Ads Standarts“ reikalavimus, reklamos ir toliau bus rodomos be kliūčių. Paprastai sakant, „Chrome“ naršyklė visai neberodys reklamų tose svetainėse, kuriose reklamos iššoka iš nežinia kur ir uždengia turinį.

Tokiu būdu „Google“ bando išlaikyti „Chrome“ naudotojus ir tuo pačiu skatinti kultūringesnį reklamų pateikimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis