Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2018 10 09 /19:08

Įvyko gedimas „Tele2“ tinkle

Bendrovės „Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas apie 15 valandą savo „Facebook“ paskyroje paskelbė, kad jo atstovaujamos įmonės klientai gali susidurti su techniniais nesklandumais: įvyko gedimas viename iš bendrovės duomenų centrų. Dalis klientų antradienio vakarą dar gali patirti nepatogumų, tačiau nesėkmingų skambučių skaičius sumažėjo, teigia bendrovė. Galutinai sutrikimą ketinama pašalinti artimiausiu metu.
„Tele2“
„Tele2“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad nesėkmingų skambučių sumažėjo 4-5 kartus.

„Dauguma skambučių sėkmingi. Skambučiai nukreipti, vaizdžiai tariant, į „aplinkkelį“, vis tiek žmonės gali naudotis paslauga. Bet tikrai žinome, kad dalis, 7-8 proc., skambučių vis dar gali būti nesėkmingi, todėl ir sakome, kad problema neišspręsta. Visi mūsų darbuotojai, kurie tik gali, dirba (...) Matome progresą, problemą žinome“, – BNS sakė A.Baranauskas.

Jis informavo, kad įvyko trumpasis jungimas viename duomenų centre ir visi skambučiai bei kiti bandymai naudotis ryšio paslaugomis perkeliami į kitą duomenų centrą, tačiau jeigu iki šiol kliento kreipiniai būdavo siunčiami per laikinai sugedusį duomenų centrą, tai šiuo metu jie yra neaptarnaujami.

„Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia. Tą neveikiantį dabar restartuojame, atpumpuojame ir liepiam vėl dirbt. Kol kas pacientas dar reanimacijoje, bet tikimės, kad greit grįš į darbą, nėr čia ko gulinėt“, – rašė A.Baranauskas.

Panašu, kad gedimas paveikė visų paslaugų – skambučių, žinučių, mobiliojo interneto, mobiliojo parašo – veikimą.

Susiduriantiems su telefonų veikimo sutrikimais jis rekomendavo perkrauti telefoną ir bandyti naudotis paslauga dar kartą. Jeigu ir perkrovimas nepadėjo – bandyti šiek tiek vėliau. „Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia – ir prisiskambinti pavyks“ – rašė komunikacijos vadovas, atsiprašęs klientų dėl nepatogumų.

„Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis redakciją informavo, kad dalis skambučių iš jų tinklo „Tele2“ vartotojams taip pat būna nesėkmingi. „Bitės“ klientų skambučiai bei žinutės „Tele2“ naudotojų taip pat kartais nepasiekia, sakė įmonės atstovas Antanas Bubnelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos