Judėjimas #IštrinkFacebook įgyja vis didesnį pagreitį

Dėl kilusio skandalo, susijusio su netinkamu milijonų socialinio tinklo „Facebook“ vartotojų asmeninių duomenų panaudojimu, vis didesnį pagreitį įgyja judėjimas #IštrinkFacebook, raginantis internautus ištrinti savo paskyras.
Ne viskas gerai, kas yra „Facebook“
Ne viskas gerai, kas yra „Facebook“ / Vida Press nuotr.

Ir šį judėjimą remia ir vienas susirašinėjimo programėlės „WhatsApp“ kūrėjų Brianas Actonas, beje, pardavęs savo programėlę bendrovei „Facebook“ 2014 metais. Už „WhatsApp“ tuo metu sumokėta milžiniška 18 mlrd. JAV dolerių suma, o paties B.Actono turtai šiuo metu vertinami 6,5 mlrd. dolerių.

„Atėjo laikas. #IštrinkFacebook“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė B.Actonas, panaudojęs grotažymes, kuriomis protestuojama prieš didžiausią pasaulyje socialinį tinklą ištikusią krizę.

Dabar konkuruojančią momentinio susirašinėjimo programėlę „Signal“ sukūrusioje įmonėje dirbantis B.Actonas savo komentarą paskelbė tuo metu,kai kyla vis didesnis pasipiktinimas dėl to, jog Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi bendrovė „Cambridge Analytica“, bendradarbiavusi su Jungtinių Valstijų prezidento Donaldo Trumpo rinkimų kampanija, esą rinko ir netinkamai panaudojo 50 mln. „Facebook“ vartotojų duomenis.

„Ištrink ir pamiršk. Atėjo laikas rūpintis savo privatumu“, – parašė B.Actonas.

Šiuo metu keli tinklalapiai jau skelbia patarimus, kaip išsitrinti „Facebook“ paskyras, nors tai esą ir sudėtingesnis procesas, nei manoma.

„Facebook“ siūlo vartotojams „deaktyvuoti“ savo paskyras tiems, kas nori padaryti pertrauką, o vėliau sugrįžti. O tiems, kas nori visiškai ištrinti savo duomenis, siūloma paskyrą „ištrinti“. Tačiau „Facebook“ pabrėžia, kad kai kurie duomenis, kaip pranešimai ant draugų sienos, gali likti sistemoje ir po paskyros ištrynimo. Visas nuotraukas, esančias vartotojo paskyroje, socialinis tinklas siūlo išsaugoti „zip“ tipo archyve.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis