Ką daryti, jei negaunate perspėjimo pranešimų į savo mobilųjį telefoną?

Kai Lietuvos gyventojams gali kilti pavojus dėl stipraus vėjo ar kitų ekstremaliųjų situacijų, į mobiliuosius telefonus yra siunčiami perspėjimo pranešimai. Kad juos gautų, gyventojai turi nusistatyti mobiliuosius telefonus. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas informuoja, kaip tai padaryti.
Programėlės „Pagalba Sau“ pristatymas
Telefonas / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Kaip nustatyti mobiliuosius telefonus, kad gautumėte perspėjimo pranešimus?

Nustatymai (eilės tvarka gali skirtis):

  • paslaugos įjungimas (korinis transliavimas, tinklo pranešimai, naujienos, informaciniai pranešimai, CellBroadcast)
  • kanalo pasirinkimas norimai kalbai (578, 525, 605)
  • temos pavadinimo įrašymas (Dėmesio, Attention, Vnimanije)
  • kalbos pasirinkimas – pasirenkama „VISOS“

Telefonams su „EU – Alert“ funkcija (4371 kanalas)

Varnelė √ – CellBroadcast (korinis transliavimas, tinklo transliacijos, ...)
Varnelė √ – nepaprastasis įspėjimas (rodyti ekstremalias grėsmes, Alert level 2 (iPhone), ...)

Jeigu turite išmanųjį telefoną su Android OS ir esate įsitikinęs, kad telefono nustatymai atlikti teisingai, tačiau korinio transliavimo pranešimų negaunate arba tik kartais gaunate, tai gali būti dėl to, kad jūsų telefone nustatytas dvitinklis „2G/3G“ (GSM/UMTS) arba tritinklis „2G/3G/4G“ (GSM/UMTS/LTE), tinklo pasirinkimas.

Tokiu atveju priežastis gali būti ta, kad jūsų telefono modelis pranešimus priima tik 2G (GSM) tinkle. Todėl siūloma parsisiųsti iš Google Play internetinės parduotuvės programėlę „GPIS 112“ ir pranešimus gausite per internetą, (reikalinga leisti GPS paslaugą).

Jeigu turite išmanųjį iPhone telefoną, tai korinio transliavimo funkcija jame atsiranda Telia abonentams, turintiems telefonus su operacine sistema nuo iOS 8 ir aukščiau, Tele2 – nuo iOS 9.3 ir aukščiau. Bitė Lietuva abonentai kol kas negali gauti korinio transliavimo pranešimų, todėl šiems abonentams ir kitų operatorių abonentams su žemesnėmis iOS versijomis siūloma įsidiegti iš Apple App Store internetinės parduotuvės programėlę „GPIS 112“

Patikrinimo metu, kuris yra atliekamas kiekvieno mėnesio pirmąją darbo dieną, 10.00 val., galėsite įsitikinti, ar teisingai nustatėte telefoną perspėjimo pranešimams gauti.

Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema veikia visų trijų mobiliojo ryšio operatorių Bitė Lietuva, Telia, Tele2 2G (GSM), 3G (UMTS), 4G (LTE) tinkluose. Perspėjimo pranešimus gali priimti tie telefonai, kuriuose yra įjungta korinio transliavimo funkcija.

Jei turite klausimų, galite kreiptis: el.p. gpis@vpgt.lt, tel. 8 5 271 6853

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis