Bendrovė pateikė paraišką JAV Prekių ženklų ir patentų biurui dėl elektroninių akinių užpatentavimo. Naujųjų „Microsoft“ akinių tikslas – tiesioginių sporto transliacijų ar koncertų įspūdžio paįvairinimas. Miniatiūrinis kompiuteris papildys matomą vaizdą tokia informacija kaip, pavyzdžiui, rungtynių rezultatas ar duomenys apie žaidėjus.
„Microsoft“ pateiktoje paraiškoje taip pat teigiama, kad naujieji akiniai nebus skirti nuolat dėvėti. Akiniai suteiks galimybę žiūrovui gauti papildomą informaciją, tačiau jų naudojimas reikalaus stacionarios žiūrovo padėties.
Panašų akinių projektą vykdo ir kompanija „Google“, kuri pristatė „Google Glass“ projektą. Skirtingai nuo „Microsoft“ akinių, „Google“ akiniai bus skirti nuolat dėvėti. Skirsis ir akinių tikslai, o kompanijos „Google“ produktas prekyboje turėtų pasirodyti jau artimiausiu metu.