Rusija giriasi tanku „Armata“: technologijos padarys jį nematomą priešininkams

Rusijos tanko „Armata“ premjera 2015 m. gegužės 9 d. parado repeticijos Maskvos Raudonojoje aikštėje metu nebuvo labai sėkminga. Trečios kartos tankas „Armata“ užgeso ir buvo ištemptas. Todėl šis technikos kūrinys internautų juokais buvo pramintas „Sarmata“.
Tankas T-14 „Armata“. Karinis paradas Maskvos Raudonojoje aikštėje
Tankas T-14 „Armata“. Karinis paradas Maskvos Raudonojoje aikštėje / „Scanpix“/AP nuotr.

Tačiau Rusijos tankų konstruktorių ši nedidelė nesėkmė neatšaldė, jie jau pradėjo 20 patobulintų „Armata“ T-14 ir T-15 bandymus. Pasak tanko konstruktorių, jie lenkia savo konkurentus iš Vokietijos ir Prancūzijos 8-10 metų. Kuo jie gali pasigirti?

Nematomi priešui rusų tankai

Šie modeliai ruošiami 2016-2017 metams. Didžiausia jų technologinė naujovė – nematomumas. teigia korporacijos „Uralvagonzavod“ atstovas V.Chalitovas.

Technologijų eksperto teigimu, ši mašina aprūpinta keturių lygių apsauga. Pirmoji, kuri remiasi GALS technologija, padeda paslėpti tanką mūšio lauke. Tanko kėbulas dengiamas specialia šviesą atspindinčia medžiaga, todėl daugeliu atveju per atstumą neįmanoma nustatyti, koks tai objektas.

Ši apsauga taip pat galioja ir nuo radijo bangų, infraraudonųjų spindulių.

„Armata“ sprogdins sviedinius ore

Antroji gynybinė technologija, kurios darbinis pavadinimas „Hardkill“, tai aktyvios gynybos funkcija. Tankas turėtų „išgaudyti“ atskrendančius sviedinius ir juos sunaikinti ore.

Trečioji išmanioji gynybinė funkcija tiesiog dubliuoja antrąją, jei kartais prasprūstų koks sviedinys.

Ketvirtoji padeda išgyventi ekipažui ekstremaliomis sąlygomis, jei pažeidžiamos gyvybiškai svarbios sistemos.

Techninės detalės ir išsamesnis technologijų aprašymas laikomas paslaptyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis