Teigiama, kad abu telefonus padėjus vieną šalia kito galima pastebėti, jog „iPhone 4S“ ekranas yra gelsvo atspalvio. Be to, jis ne toks ryškus, spalvos ne tokios sodrios.
Kai kurie aprašymai yra panašūs į senas suklijavimo problemas, kurių pirmosiomis prekybos dienomis turėjo „iPhone 4“ ir „iPad 2“, tačiau tuomet paaiškėjo, kad nespėjo pilnai sulipti klijavimo medžiaga. Tąsyk ekrano problemos išsisprendė po kelių savaičių.
Tačiau kiti teigia, kad „iPhone 4S“ atveju ekranas atrodo blyškus ne dėl gamybos proceso klaidos, o dėl paties ekrano.
„Apple“ vartotojų forumuose žmonės skelbia pastebėję panašius dalykus, o kai kurie tikina, jog juodos „iPhone 4S“ versijos ekranas yra ženkliai gelsvesnis, negu baltojo „iPhone 4S“. Be to, gelsvas atrodo visas ekranas, o ne atskiros „dėmės“, kaip buvo nutikę anksčiau.
Dalis technologijų apžvalgininkų (pvz., Joshua Topolsky iš „ThisIsMyNext“) pastebėjo, kad „iPhone 4S“ spalvos yra gerokai švelnesnės, negu „iPhone 4“, be to, jos atrodo blyškesnės ir mažiau ryškios. Taip pat pastebima, kad juoda spalva naujajame telefone atrodo šviesesnė.
„Apple“ kol kas nekomentuoja klientų pastebėjimų.
Anksčiau kompanija jau turėjo problemų dėl gelsvų ekranų – pernai vasarį „Apple“ pripažino, kad dėl tam tikrų priežasčių kai kurių „iMac“ kompiuterių ekranai yra gelsvi ir ragino tai pastebėjusius vartotojus kreiptis į įmonę.
Problemų turėjo ir populiarusis „iPhone 4“ – praėjus kelioms savaitėms po jo išleidimo pastebėta, kad laikant telefoną delne užsidengia jo antena ir ryšys ženkliai suprastėja. „Apple“ pripažino šį defektą ir iš pradžių vartotojams patarė skambučio metu nelaikyti telefono už apatinio kairiojo krašto. Vėliau klientams buvo siūlomi nemokami telefonų dėklai, kurie turėjo išspręsti problemą.