Penktus metus iš eilės organizuojama „LT Game Awards“ ceremonija yra atviro pobūdžio konkursas, į kurį žaidimus nominuoti gali visi pageidaujantys – tiek kūrėjai, tiek žaidėjai. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui, nominuotus žaidimus vertina ir nugalėtojus renka industrijos ekspertų ir žiniasklaidos atstovų komisiją. Šiemet kūrėjai galėjo varžytis dėl apdovanojimų šešiose kategorijose: geriausias garso dizainas, geriausias meninis stilius, geriausias „Game Jam“ žaidimas, geriausias žaidimas išmaniems įrenginiams, geriausias žaidimas asmeniniam kompiuteriui ir metų žaidimas.
„Apdovanojimai buvo vienas pirmųjų renginių, kuriuos pradėjome organizuoti įsteigę Lietuvos žaidimų kūrėjų asociaciją. Taip siekiame parodyti Lietuvoje kuriamų žaidimų bei studijų įvairovę, pagerbti kūrėjus, bei vienyti skirtingų industrijų ir profesijų žmones. Džiugu, kad kasmet sulaukiame vis daugiau nominacijų, per apdovanojimų prizmę atrasdami vis daugiau jaunų talentų ir į žaidimų kūrėjų gretas įsiliejančių profesionalų“, – sakė LŽKA valdybos pirmininkas Šarūnas Ledas.
Šiemet dėl geriausiųjų vardo varžėsi daugiau nei dvidešimt kūrėjų pateiktų žaidimų, o į finalą pateko šie darbai:
Geriausias garso dizainas
„Project Zero Deaths“, „Pepi Wonder World“, nugalėtojas – „Inmost“
Geriausias „Game Jam“ žaidimas
„Get the F off my Lawn“, „The Last Drop“, nugalėtojas – „Cold Trail“
Geriausias meninis stilius
„Project Zero Deaths“, „House Paint“, nugalėtojas – „Inmost“
Geriausias žaidimas išmaniesiems įrenginiams
„Project Zero Deaths“, „Inmost“, nugalėtojas – „House Paint“
Geriausias žaidimas asmeniniam kompiuteriui
„BroomVR“, „PyroMind“, nugalėtojas – „Project Zero Deaths“
Metų žaidimas
„Project Zero Deaths“, „Pepi Wonder World“, nugalėtojas – „Inmost“
Specialų prizą šiemet taip pat įteikė „Lietuvos inovacijų centras“, išrinkęs studiją „TutoTOONS“ kaip inovatyviausią kompaniją. Apdovanojimas už nuopelnus žaidimų industrijai šįkart įteiktas Artūrui Rumiancevui – ilgamečiam žaidimų žurnalistui ir industrijos ekspertui, prisidėjusiam prie gausybės iniciatyvų ir žaidimų kultūros plėtros visuomenėje.
Šių metų apdovanojimuose karaliavo „Inmost“ žaidimo kūrėjai – „Hidden Layer Games“ studija. Šią studiją įkūrė dailininkas iš Rusijos Aleksejus Testovas ir programuotojas iš Ukrainos Andrijus Vinčkovskis. Draugai žaidimus kuria jau aštuonis metus, o nuo 2016-ųjų tai daro Lietuvoje. Kūrėjai teigia, kad nuolatinė įtampa tarp jų tėvynių paskatino ieškoti naujo prieglobsčio studijai ir tokiu būdu ji atsidūrė Lietuvoje.
Tris apdovanojimus pelnęs „Inmost“ yra vadinamojo „pikselių meno“ žaidimas, pasakojantis tamsią istoriją apie tris herojus, atsidūrusius apleistoje pilyje. Žaidimas kol kas išleistas tik naujoje „Apple Arcade“ platformoje, tad jo kelionė tik prasideda, o kompiuteriams ir konsolėms skirtas „Inmost“ versijas išvysime kitų metų pradžioje.