2008 11 07

15min SAU“ premjera su nauju „rūbu“

Penktadienį į „15min“ skaitytojų, gerbėjų ir draugų širdis beldžiasi savo veidą, apdarus ir gyvenimo būdą pakeitęs žaliojo dienraščio brolis, priedas apie gyvenimą mieste – „15min SAU“.
„15min SAU“
„15min SAU“ / „15 min“ nuotr.
Temos: 2 Premjera 15min

Dar visai neseniai miestiečių akį traukęs savo saldžiai rožine spalva, nuo šiol „15min SAU“ bus daug spalvingesnis, įvairesnis, storesnis ir „skanesnis“.

Kiekvieną pirmąjį ir trečiąjį mėnesio penktadienį dienos šviesą išvysiantis leidinys „15min“ skaitytojus kvies pasinerti į gyvenimo mieste malonumus.

Atnaujintame priede ir toliau bus tęsiamos pažintys su įdomiomis, netikėtų pomėgių turinčiomis asmenybėmis.

Be to, kiekviename „15min SAU“ numeryje skaitytojai ras nepriklausomą ir nekomercinį įvairių miesto vietų – kepyklėlių, parduotuvėlių, galerijų – gidą, praversiantį bet kuriam miesto klajokliui.

Nebus nuskriausti ir vakarėlių bei kultūrinių renginių „liūtai“ – specialiai jiems bus sudarytas „karštas“ dviejų savaičių kalendorius.

„Šiltos, asmeniškos, drąsios įvairių kultūrinių reiškinių rekomendacijos, rubrika „Pasidaryk SAU“, virtuvės paslaptys, augalų priežiūros, interjero kūrimo gudrybės, automobilių ir technologijų rubrikos – tai tik kruopelytė staigmenų, kurias jums žada atsinaujinęs „15min SAU“. Likusių gėrybių kol kas neišduosime. Tiesiog ieškokite priedo“, – skaitytojams žadėjo „15min SAU“ redaktorė Jurga Vaičiūtė.

Šviežio „15min SAU“ šiandien ieškokite su dienraščiu „15min“ degalinėse, kavinėse, specialiose dėžėse miestų centruose ir sankryžose.

DĖMESIO! Penktadienį, nuo 12 iki 15 valandos Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos senamiesčiuose „penkiolikaminutininkai“ jus pradžiugins ne tik įteikdami „15min SAU“, bet ir pavaišindami kvapnia „Jacobs“ kava.

P.S. Be „15min SAU“ kava netenka savo aromato.

Priedą parsisiųsti galima ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis