Sveiki produktai – gamintojų mitas

Pirkėjai leidžia milijardus tariamai sveikiems produktams, kurie turėtų padėti numesti svorio, tačiau, remiantis naujausiais tyrimais, tai tėra pinigų švaistymas.
Salotos
Salotos / K. Vanago BFL nuotr.

Glazgo universiteto profesorius Michaelas Leanas įsitikinęs, kad pirkėjai paprasčiausiai apgaudinėjami, rašo „Sky News“. Profesorius tikisi, kad netrukus Europos Sąjungoje bus priimti įstatymai, kuriais būtų galima apsaugoti pirkėjus nuo sukčių.

Teisiškai kompanijoms jau dabar draudžiama klaidingai ar be patvirtinimo skelbti neatitinkančią tikrovės produktų maistinę vertę, cholesterolio, riebalų kiekį. Kompanijoms taip pat draudžiama skelbti, kad jų produktai gali išgydyti ar padėti išvengti kokios nors ligos, įskaitant nutukimą.

Tačiau, pasak profesoriaus, tokios neteisingos informacijos vis dar gausu. Pasak jo, iš šimtų šiandien rinkoje esančių tariamai padedančių mesti svorį produktų tik keletas yra veiksmingi ir verti pinigų.


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis