„Take me“ – naujas dalyvis reklamos konferencijų rinkoje

Spalio 6 d. kūrybinė reklamos studija „Gykai“ kviečia į Kauną, BLC verslo centro konferencijų salę, kur vyks pirmoji tokio pobūdžio reklamos konferencija „Take Me“. Pagrindinė renginio tema – reklama verslo pradžiai. Visą dieną vyksiančiu renginiu siekiama skatinti verslumą Lietuvoje ir sudaryti galimybę pradedantiems ir jau esamiems verslininkams geriau pažinti reklamos pasaulį bei šios srities iššūkius.
Reklamos konferencija „Take me“
Reklamos konferencija „Take me“ / Organizatorių nuotr.

Konferencijoje bus pristatyti naujausi marketingo sprendimai, sėkmingo prekės ženklo kūrimo pavyzdžiai, reklamos galimybės „Google“ paieškoje bei socialiniame tinkle „Facebook“, partizaninis marketingas ir įtaigiausios reklamos. Pranešėjai atskleis dabartinės reklamos strategijas, kurios pravers dirbant Lietuvos ir užsienio rinkose.

Renginyje dalyvaus reklamos agentūrų bei su reklama ir pardavimais susijusių įmonių atstovai: Tomas Ramanaukas (Reklamos agentūra „LOVE“), Antonio Bechtle ir Rimantas Stanevičius (Reklamos agentūra „MILK“), Laurynas Pocius („Prieskoniai Verslui“), Tomas Kacevičius („Kitoks.com“), Algirdas Karalius („Algirdo Karaliaus Pardavėjų Klubas“), Alvydas Opulskis ir Povilas Pečkaitis (Reklamos studija „GYKAI“).

Pasak organizatorių, „Take Me“ – tai daugiau nei konferencija. Pertraukų metu bus galima pasimėgauti poilsio zonomis su belaidžiu internetu ir sėdmaišiais arba užsiimti kuria nors iš daugelio organizatorių siūlomų veiklų. Taip pat numatoma Lietuvos jaunųjų talentų socialinių plakatų paroda, kurią vainikuos nugalėtojo apdovanojimai. Pasibaigus oficialiai reklamos konferencijos „Take me“ daliai veiksmas persikels į šokių muzikos ir kokteilių barą „Pop Star Bar“, kur vyks nemokamas vakarėlis su kviestiniais svečiais ir specialia programa.

„Nesiekiame sudaryti konkurencijos ne vienerius metus vykstančioms konferencijoms. Mūsų idėja – kitokia reklamos konferencija Kaune, kuria siekiame kauniečius ir miesto svečius supažindinti su svarbiausiais reklamos terminais, naujovėmis, galimybėmis bei pritaikymu realiose situacijose.“ – paaiškino vienas iš konferencijos iniciatorių bei kūrybinės reklamos studijos „Gykai“ vadovas Alvydas Opulskis. „Mūsų auditorija – jaunimas, pradedantys verslininkai, reklamos specialistai ir reklama besidomintys žmonės. Į konferenciją pakvietėme savo srities profesionalus, todėl tikime, jog renginio dalyviai gaus daug naudingų ir, svarbiausia, praktinių patarimų.“

Daugiau informacijos apie renginį galite sužinoti oficialioje konferencijos svetainėje: www.takeme.lt

VIDEO: Reklamos konferencija "Take Me" 2011

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų