Visos rubrikos Advokatas medžiagos
Automobilių remonto paslaugų teikimo taisykles detaliai reglamentuoja Ūkio ministro 2004-03-31 įsakymu Nr. 4-97 patvirtinta Automobilių remonto paslaugų teikimo tvarka (Žin., 2004, Nr. 52-1755). Ši tvarka numato vartotojo teisę gauti tinkamos kokybės paslaugą, taip pat numato, kad jeigu vartotojui suteikta paslauga yra netinkamos kokybės ir vartotojas tai įrodo, jis turi teisę per 6 mėnesius nuo paslaugos suteikimo dienos reikalauti, kad ši paslauga neatlygintinai būtų pakeista tinkamos kokybės paslauga. Jeigu suteikta netinkamos kokybės paslauga negali būti pakeista tinkamos kokybės paslauga, vartotojas turi teisę reikalauti, kad būtų grąžinti už paslaugą sumokėti pinigai.
Remiantis minėta tvarka, vartotojas dėl netinkamos paslaugų kokybės raštu kreipiasi į paslaugos teikėją. Paslaugos teikėjas, gavęs vartotojo prašymą, jei nesutinka su vartotojo pretenzija, privalo per tris darbo dienas raštu kreiptis į tvarkoje nurodytas įmones dėl paslaugos kokybės įvertinimo.
Esant nesutarimams tarp vartotojo ir paslaugos teikėjo, skundus dėl netinkamos kokybės paslaugų ar dalių priima ir nagrinėja Valstybinė ne maisto produktų inspekcija ir jos padaliniai, esantys visose šalies apskrityse. Skundo nagrinėjimas negali trukti ilgiau kaip 30 dienų. Skundo pateikėjo ir Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos susitarimu terminas gali būti pratęstas.
Šiuo atveju būtina pažymėti, kad jeigu vartotojas nepateikia pinigų mokėjimo dokumento ar kito paslaugos teikėjo išduoto dokumento, patvirtinančio, kad paslaugą suteikė šis paslaugos teikėjas, skundai nagrinėjami tik su paslaugos teikėjo sutikimu.
Į šį klausimą atsakė advokatų kontoros „Borenius“ teisininkai. Šioje konsultacijoje yra pateikiama tik bendro pobūdžio teisinė informacija ir ji jokiu atžvilgiu negali būti vertinama kaip išsami ir galutinė. Savo klausimus siųskite adresu advokatas@15min.lt, o dėl išsamios konsultacijos siūlome kreiptis į teisininkus.